Thailand - mobiltelefoni
Fra : Bauer & Christensen

Dato : 14-02-02 00:37

Vi skal snart til Thailand og vil godt høre om man bruge mobiltelefon
til Danmark og i såfald hvad er priserne. ?

M.v.h.
F. E. Christensen

Fra : manse

Dato : 14-02-02 01:18

hejsa

Ja jeghar tdc.og kan sagtens bruge mobilos,men det koster kassen,det er
bedre at købe tlf.kort på 300-og 500 bath og så ringe hjem,så er det betalt
og man får ingen overraskelser når regningen kommer,eller gå på netcafe og
ring hjem via nettet.

hilsen niels

--------------------------------

Fra : manse

Dato : 15-02-02 00:17

hejsa igen igen

Jeg ved at de kort man køber i thailand ,ja der koster det ikke i nærheden
af de priser som tdcmmen er billigere,og 100 bath er ca.20 kr.
og de hedder internationale kort og kan købes i næsten alle 7 -11 kiosker i
de større byer.og så ind i de gule tlf bokse

hilsen niels

Fra : Coppi

Dato : 14-02-02 12:01

Hej.
Vær dog så smart at sende SMS i stedet for, det er meget billigere og så kan
familien jo høre fra jer næsten hver dag.
Jeg vil tro det koster ca. 5 kr. pr. SMS, vær dog opmærksom på, at det det
koster ligeså meget at modtage.
Men det er sjovt,at sidde dernede på stranden og få en indbydelse til brun
sovs og flæskesteg samme aften, det virker ret kikset.
Desuden er internetcafeerne meget billige, ca.2 bath i minuttet ( 40 ører).

coppi

Fra : Søren Blom

Dato : 14-02-02 12:49

"Coppi" <annie321@worldonline.dk> skrev
> [...]
> sovs og flæskesteg samme aften, det virker ret kikset.
> Desuden er internetcafeerne meget billige, ca.2 bath i minuttet ( 40

Det er altså lige så kikset den anden vej. Pt. er mine forældre i Thailand
og det passer gerne med at de dage hver vejret er værst, så kommer der en
sms som lige fortæller hvor varmt og skønt de har det, de sataner
Hvad det koster at sende smser fra og tilbage ved jeg dog ikke.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Lasse

Dato : 14-02-02 17:47

"Bauer & Christensen" <bauer@gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> Vi skal snart til Thailand og vil godt høre om man bruge mobiltelefon
> til Danmark og i såfald hvad er priserne. ?

Hej
Jeg har talt med TDC omkring priserne, da vi også skal afsted.
Prisen pr. minut med mobil er på ca. kr.: 14,50
SMS er ca. kr.: 3,00

De her telefonkort man kan købe hos TDC (på samme måde som taletidskort), så
man ringer på et frikaldsnr. til DK, er ikke billigere.
Her koster det kr.: 15,00 pr. min. + opkaldstakst på omkring kr.: 7,00

Fra : Flemming

Dato : 14-02-02 18:39

> Vi skal snart til Thailand og vil godt høre om man bruge mobiltelefon
> til Danmark og i såfald hvad er priserne. ?

TDC priser ved roaming i Thailand:
http://mobilroaming.teledanmark.dk/servlets/ShowPage?country=th

Generelt er der fin dækning på Phuket, som er det eneste sted jeg har været.

~Flemming

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 12-03-02 00:24

Hmm hvis I vil sms'e fra thailand så hop ind på en netcafe og brug
coolsms.dk - til 40 øre i minuttet på en netcafe er de penge da hurtigt
tjent ind igen..

Mvh
Christian

Fra : Jelx

Dato : 13-03-02 15:01

> været.

Koh samui og bankok har også god dækning -dog skal du på førstnævnte
nogengange stå på en stol el.lign da du godt kan komme i ly af bjergsider
osv ;)

-god tur!