Formular felter
Fra : Lars Bindløv

Dato : 14-02-02 00:24

Hej Alle

Ved nogen her om der er begrænsninger i antallet af felter der må være på en
formular i FP.

M.v.h.

Lars

Fra : Mads Graugaard Hanse~

Dato : 17-02-02 16:53

Lars Bindløv wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Hej Alle
>
> Ved nogen her om der er begrænsninger i antallet af felter der må være på en
> [...]

Hej Lars...

Jeg tror ikke at der er nogen begrænsninger ..

Jeg har en tilmeldings formular, som fylder 622 linier i kildekoden.

Det er til 10 deltagere, hvor der er 10 oplysninger pr. person..

/Mads

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Bindløv

Dato : 05-03-02 16:26

Hej Mads

Hmmm...

Det lyder rigtigt, mit problem er at hvis jeg beder FP om at sende dem retur
via e-mail som en komma separeret fil så får jeg ikke alle felter overført.
Men beder jeg der i mod om at få den som ren text så virker det fint.???

Har du prøvet noget lign...???

Med venlig hilsen

Lars Bindløv