OpenGL refreshrate
Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 13-02-02 23:17

Hej.
Jeg ønsker at ændre min Refreshrate når jeg spiller i OpenGL, da den altid
er på 60 hz. Jeg ved det har kunne lade sig gøre med andre versioner af
windows, men lige nu kører jeg XP og jeg har simpelthen ikke kunne finde
det? Det hjælper ikke at ændre på Windows indstillingerne, og der er ikke
noget under Yderligere indstillinger, under mit grafikkort. Jeg har en gf2
og bruger den nyeste version af Detonater driverne.
Jeg har prøvet at hente diverse tools til det, men ingen kunne, eller ville
ikke køre under "NT".

Nogen der kan hjælpe mig ?

Vh
Andreas Jeppesen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-02-02 00:00

"Andreas Jeppesen" <bundy42@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> og bruger den nyeste version af Detonater driverne.
> Jeg har prøvet at hente diverse tools til det, men ingen kunne, eller

Ja, Sten Uusvali har lavet lige det du leder efter.
http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/

- Lars

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 14-02-02 14:46