Hollow man
Fra : Tine & Jimmy

Dato : 24-01-01 20:47

Jeg har lige set Hollow man på DVD, og har lagt mærke til at den er blevet
rakket ned i denne gruppe. Det er nok på grund af det at jeg faktisk syntes
at den var rigtig god og ret underholdene, da jeg ikke havde forventet mig
det helt vilde. Jeg sad i hvert fald og var ret imponeret over den. Det er
faktisk den bedste specialeffekt film jeg har set længe. Så er det kun mig i
hele den her gruppe der synes om den.

Hilsen
jimmy

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-01-01 22:42

"Tine & Jimmy" <brutasia@mail.dk> writes:

> [...]
> at den var rigtig god og ret underholdene, da jeg ikke havde forventet mig

Det er det nok. Da den kom op i biffen blev den opreklameret kraftigt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
The RockBear. ((^))

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 25-01-01 01:18

Hollow Man er en fed film, med et godt plot og seje special FX.

Det er den ihvertfald mens man ser den. Men så når man til det sted i filmen
hvor Kevin Bacon tager tilbage til bunkeren(eller hvad det nu er) for at slå
resten af hans medarbejdere ihjel. Derefter begynder filmen at stinke
voldsomt!

Det er ellers en skam, for jeg synes eller at de har fået lavet historien om
den usynlige mand om til en sej gyder film.

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-01-01 01:47

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> writes:

> Det er ellers en skam, for jeg synes eller at de har fået lavet historien om
> den usynlige mand om til en sej gyder film.

Tjoeh. synes du virkelig, at den er så pornografisk?
--
Peter B. Juul, o.-.o Quoting In-duh-viduals:
The RockBear. ((^)) "Why did you remove my briefcase?"

Fra : Tenzel Kim

Dato : 27-01-01 00:48

> Det er ellers en skam, for jeg synes eller at de har fået lavet historien
om
> den usynlige mand om til en sej gyder film.

Sytes nu originalhistorien var en langt bedre gyser end denne film. Selv om
den havde nogle ganske gode special effekts syntes jeg den led under en
historie der kørte lidt af sporet og derudover syntes jeg at lidt for mange
af disse forskeres opførsel var totalt ulogisk.

Tenz.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-01-01 11:26

"Tine & Jimmy" <brutasia@mail.dk> skrev:

> [...]
>faktisk den bedste specialeffekt film jeg har set længe. Så er det kun mig i

Nej. Jeg synes også, effekterne var forrygende. At slutningen var
totalt latterlig, trækker naturligvis ned, men alt i alt var jeg godt
underholdt.
Niels Søndergaard

Fra : Lord Nikon News

Dato : 06-02-01 02:23

Kan kun sige det som er sagt, fed film, men en lidt amerikansk slutning,
hvor der selvfølgelig er flere gange hvor man siger, nu er han død også
tager han fat igen.

Ps. Hende der bor overfor er hele filmen værd. Jum

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-02-01 22:01

"Lord Nikon News" <lord.nikon@image.dk> skrev:

> [...]
>tager han fat igen.
>
>Ps. Hende der bor overfor er hele filmen værd. Jum

Rhona Mitra (var Eidos' første Lara Croft). Hun var endnu mere lækker,
før hun fik siliconepatter. Hvor er det trist, at smukke kvinder skal
ødelægge deres udseende med sådan noget pjat.
Niels Søndergaard

Fra : John Hinge

Dato : 08-02-01 01:13

"Niels Søndergaard" wrote:

> Rhona Mitra (var Eidos' første Lara Croft). Hun var endnu mere lækker,
> før hun fik siliconepatter. Hvor er det trist, at smukke kvinder skal
> ødelægge deres udseende med sådan noget pjat.

I det mindste går det fremad for hende.

Jeg så Beowulf engang sidste år.. Kan nogen forklare mig hvad dælen
det er der er gået galt med tænkeren i Christopher Lambert ?
Den er da en slambert af en film, og Rhona's tilstedeværelse redder
den altså ikke spor !

Og iøvrigt har Niels helt ret, det er synd og skam at hun sådan går
rundt og får sig selv 'pustet op', hun var aldeles krammevenlig før.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : Kvan

Dato : 08-02-01 11:53

John Hinge <shayera_gimmenospam_@cutey.com> writes:

> Jeg så Beowulf engang sidste år.. Kan nogen forklare mig hvad dælen
> det er der er gået galt med tænkeren i Christopher Lambert ?

Hvis man kigger på hans karriere, forekommer det at de gode film han
har været med i har været undtagelsen nærmere end reglen.

- Kvan.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-02-01 14:43

Kvan <kvan@kvans.dk> skrev:

>Hvis man kigger på hans karriere, forekommer det at de gode film han
>har været med i har været undtagelsen nærmere end reglen.

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men jeg blev dog virkelig
glædeligt overrasket over "Resurrection".
Niels Søndergaard

Fra : CybaMerc

Dato : 08-02-01 21:30

A long time ago in a galaxy far, far away....
John Hinge wrote:

[snip]

>Den er da en slambert af en film, og Rhona's tilstedeværelse redder
>den altså ikke spor !

På den anden side trækker den heller ikke ned (hvilket siger mere om
filmen end hende).

>Og iøvrigt har Niels helt ret, det er synd og skam at hun sådan går
>rundt og får sig selv 'pustet op', hun var aldeles krammevenlig før.

Tænk! Er jeg den eneste, der synes, hun stadig er lækker?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-02-01 23:12

CybaMerc <CybaMerc@image.dk> skrev:

>Tænk! Er jeg den eneste, der synes, hun stadig er lækker?

Hun er stadig lækker at se på, men har du nogensinde prøvet at røre
ved sådan et par plasticpatter? Bvadr!

Niels Søndergaard

Fra : Frank Brøndum Dabels~

Dato : 10-02-01 15:42

Niels Søndergaard <ns@post.cybercity.dk> skrev:

>Hun er stadig lækker at se på, men har du nogensinde prøvet at røre
>ved sådan et par plasticpatter? Bvadr!

-Your breasts feel weird.
-Oh, that's 'cause they're real.

mvh
Frank

--
** Frank Dabelstein frankd@imf.au.dk http://home.imf.au.dk/frankd **
** SA at Dept. of Math. Sciences, University of Aarhus, Ny Munkegade **

Fra : John Hinge

Dato : 09-02-01 01:07

CybaMerc wrote:

> [...]
> John Hinge wrote:
>
> [snip]

> På den anden side trækker den heller ikke ned (hvilket siger mere om

Åh jo !
Da jeg endelig så den der monsterbasse var jeg ved at falde sammen
af grin.

Jeg har læst Beowulf (sagnet) og jeg synes ærlig talt det projekt er
synd både for historien og for de medvirkende.

> Tænk! Er jeg den eneste, der synes, hun stadig er lækker?

Jammen nej da hun er da i høj grad lækker, hun har et flot ansigt
en flot figur etc.. men som Niels påpeger, så *er* det altså ikke
heelt det samme at befamle et par siliconepuder som at be-ae et
par mælkekirtler :)

Men nu nærmer vi os næsten at være OT i denne gruppe :)

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-02-01 01:00

On Thu, 08 Feb 2001 01:12:42 +0100, John Hinge
<shayera_gimmenospam_@cutey.com> wrote:

>Jeg så Beowulf engang sidste år.. Kan nogen forklare mig hvad dælen
>det er der er gået galt med tænkeren i Christopher Lambert ?

Christopher Lambert har, ligesom Rutger Hauer, en evne til at vælge
uheldige film.

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : John Hinge

Dato : 09-02-01 13:59

Peter Brodersen wrote:

> Christopher Lambert har, ligesom Rutger Hauer, en evne til at vælge
> uheldige film.

Jeg har det !

Lad os lave en eller anden middeladler historie..
hmmm vi finder et sagn fra Saxo, han var go for nogen fine
heltehistorier med masser af gang i..
Ellers låner vi bare noed Tolkien og laver lidt om i det..
Så hyrer vi både Lambert og Hauer... så er den hjemme..

Det kan aldrig blive så slemt som f.eks 'Nirvana' den første
Lambert film jeg måtte opgive at se...
Den var enormt flot, men jeg fattede ikke en hujende fis.

Beowulf fattede jeg godt, den suttede bare..
Crossworlds.. Samme problem (bare med Hauer) pæn film, men noed hø.

De må jo ku leve af de, ellers blev de vel ikke ved med at gøre
den slags ? lidt ligesom Sven Ole Thorsen der kan leve af at lege
number 3 bad guy og den slags :)
Den eneste rigtig store rolle jeg kan huske Thorsen i er som en
af de faste karakterer i 'Captain Powers and the Soldiers of the Future'
Den stoppede efter første sæson..

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 10-02-01 14:54

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, John Hinge
<shayera_gimmenospam_@cutey.com> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Det kan aldrig blive så slemt som f.eks 'Nirvana' den første
>Lambert film jeg måtte opgive at se...
>Den var enormt flot, men jeg fattede ikke en hujende fis.

Jeg syntes Nirvana var en fed film. Lidt ala. Matrix :)
--
Martin Mouritzen. | http://www.trendy.dk
The truth is out there! Does anyone know the URL?

Fra : John Hinge

Dato : 10-02-01 17:30

Martin Mouritzen wrote:

> Jeg syntes Nirvana var en fed film. Lidt ala. Matrix :)

Tjaaa, jeg syntes virkelig jeg prøvede at ku li den..
Men efter en halv time/3 kvarter opgav jeg, spolede tilbage og
gik hen og afleverede den igen i min videobiks..
Og Matrix elsker jeg.. Men Nirvana.. nej.. men FLOT det var den..
Det er bare ikke altid heeelt nok at der er noed flot..
Tag en film som Bring it On, den er da visuelt set meget flot
(Kirsten Dunst, Eliza Dushku etc etc) men det er alt.. 96 minutter
senere sidder man og tænker "var det det ? øhhhhh ? hmmmm ?"

Ok, der er milevid genreforskel imellem Bring it On og Nirvana :)