Stålstænger m gevind
Fra : Jan Madsen

Dato : 13-02-02 21:45

Jeg skal bruge fire stålstænger i ca. 1 meters længde ca. 12-14 mm tykkelse
med gevind til et hifi-rack. Silvan sælger dem, men er der nogen der kan
henvise til et sted, hvor man kan købe sådanne stænger rustfrie?
Nordsjælland/KBH's-området.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 13-02-02 23:09

"Jan Madsen" <jma@mobil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med gevind til et hifi-rack. Silvan sælger dem, men er der nogen der kan
> henvise til et sted, hvor man kan købe sådanne stænger rustfrie?

Mener at Johannes Fog har dem i Kgs. Lyngby

Fra : ...

Dato : 14-02-02 09:21

Dem kan alle jerngrosisterne skaffe.
Et godt byggemarked skulle også kunne skaffe dem, men byggemarkederne er som
regel dyre .............
Mvh
Thomas

Jan Madsen <jma@mobil.dk> skrev i news:a4ej4t$1q1n$1@news.cybercity.dk

Fra : Lars M. Pedersen

Dato : 18-02-02 21:54

Jan Madsen <jma@mobil.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4ej4t$1q1n$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> med gevind til et hifi-rack. Silvan sælger dem, men er der nogen der kan
> henvise til et sted, hvor man kan købe sådanne stænger rustfrie?

Svenske BilTema har dem også i rustfri, så en tur over Sundet skulle kunne
gøre det.

Venlig hilsen
Lars