Anlæg på scooter!
Fra : Tobias Jensen

Dato : 13-02-02 19:46

Hej...
Ville lige høre om der var nogen der lægger inde med nogen goe forslag til
hvordan man smider et anlæg på scooteren (den scooter jeg vil smide et anlæg
på er en Piaggio NRG Mc3)

Tobias Jensen

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 16-02-02 21:12

Så skal det være fadøl!!!!!!!!!!!!!

LOL Anders

PS: Fordi der er blevet spurgt så mange gange.

Fra : Torben Lund

Dato : 17-02-02 20:43

On Sat, 16 Feb 2002 21:11:46 +0100, "Anders Sune Jensen"
<lillejensen@mail.tele.dk> wrote:

>Så skal det være fadøl!!!!!!!!!!!!!
>

>LOL Anders
>

>PS: Fordi der er blevet spurgt så mange gange.

yep og det skal være dobbelt

Fra : Tobias Jensen

Dato : 18-02-02 17:59

Err...Ok... men jeg har ikke set nogen indlæg om subj. så det må i da meget
undskylde!

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 19-02-02 08:37

Tobias Jensen <tob999@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eqac8.116$021.3867@news.get2net.dk...
> Err...Ok... men jeg har ikke set nogen indlæg om subj. så det må i da
meget
> undskylde!

Ok så er du lovligt undskyldt. Jeg tror iøvrigt fadøls ideen blev droppet da
det var svært at holde øllet koldt!!.
Et anlæg monteret under sædet ( bas ) har jeg hørt om. Kan den skyldige ikke
svare?? Jeg ville personligt mene at det rækker for meget strøm så ens
batteri hurtigt løber tør for elektroner.

MVH Anders AREA51