post afsendt fra min mac ser mærkelig ud
Fra : Jakob H K

Dato : 13-02-02 18:05

Jeg så idag en mail fra mig på en pc med lotus notes. Der var ged i å æ
og ø. Jeg bruger eudora 5.1. Hvordan fikses problemet ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-02-02 19:04

ingen@mail.dk (Jakob H K) writes:

> Jeg så idag en mail fra mig på en pc med lotus notes. Der var ged i
> å æ og ø. Jeg bruger eudora 5.1. Hvordan fikses problemet ?

Henrik?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : bassballs

Dato : 13-02-02 20:45

In article <1f7k24r.1sn2ssm6w4zggN%ingen@mail.dk>,
ingen@mail.dk (Jakob H K) wrote:

> Jeg så idag en mail fra mig på en pc med lotus notes. Der var ged i å æ
> og ø. Jeg bruger eudora 5.1. Hvordan fikses problemet ?
>

> Hygge
>

> Jakob H K

I settings under composing mail skal 'May use Quated-Printable' være
hakket til ellers får modtageren vist æ ø å forkert, brug evt. også
helvetica som font den har jeg gode erfaringer med funker på tværs af
platforme (bliver nok oversat til ariel på PC)

Hilsen AK

--
BassBalls a/k/a A.K.Watanabe
Only on Os X And Linux

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-02-02 21:32

bassballs <homebass@oncable.dk> wrote:

> [...]
> helvetica som font den har jeg gode erfaringer med funker på tværs af
> platforme (bliver nok oversat til ariel på PC)

Du var hurtigere end mig. Jeg går ud fra, at det var mig, Janus
Sandsgaard hentydede til.
Jeg vil blot lige indskyde, at hvis man sender i plain text,
hvilket jeg i hvert fald går kraftigt ind for, er dit råd om skrifttype
unødvendigt. Den bliver slet ikke defineret i e-mailen. Du vælger
naturligvis i settings, hvilken skrift Eudora skal vise på skærmen, men
den information sendes ikke med plain text. Modtageren vælger også selv,
hvilken skrifttype, der skal vises på skærmen.
Skrifttypen defineres kun, når man sender i HTML. Man kan
selvfølgelig bedre lave alle mulige smarte ting med skriftyper, fed
skrift osv. med HTML. Til gængæld får man meget lettere problemer med,
at modtageren ikke har den rigtige skrifttype etc. Desuden er skriften
tit irriterende lille, når man modtager HTML e-mail på en Mac fra en
Windowscomputer. Hvis bare de sendte i plain text, ville størrelsen, man
selv har valgt i settings, blive brugt.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 13-02-02 21:59

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> [...]
> den information sendes ikke med plain text. Modtageren vælger også selv,
> hvilken skrifttype, der skal vises på skærmen.

Så er det ekstra vigtigt at vælge en der pakker det rigtigt ind. Kan
Eudora hitte ud af at sende/modtage i ISO-Latin-1?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-02-02 23:18

Thorbjørn Ravn Andersen <ravn@mac.com> wrote:

> Så er det ekstra vigtigt at vælge en der pakker det rigtigt ind. Kan
> Eudora hitte ud af at sende/modtage i ISO-Latin-1?

Ja, det mener jeg bestemt. Nu er det ved at være mange år siden, jeg
lærte at bruge Eudora. Nu bruger jeg det bare og har glemt mange af
detaljerne.
Der er det lille problem med Eudora, at hvis tegnsættet ikke er
defineret på en indkommende e-mail, så går Eudora ud fra, at det er
Mac-tegnsættet, der skal bruges. Det er jo næsten altid galt, og så
ryger æøå. Problemet opstår faktisk kun med underlige programmer til
e-mail, der vist kører på serveren i større firmaer eller med web-mail.
Normale e-mailprogrammer giver aldrig problemer.
Løsningen er at installere EudoraTables, der tidligere fulgte
med Eudora. Den virker som en slags plug-in. Så kan man sætte Eudora til
at vælge ISO-Latin-1, hvis ikke andet er gengivet.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 14-02-02 18:33

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:
> Normale e-mailprogrammer giver aldrig problemer.

Mit hovedproblem er p.t. med en 'almindelig' OE 5 bruger - og så vidt
jeg kan se, skyldes det, at han benytter tegnsæt 'windows-1252'?

> Løsningen er at installere EudoraTables, der tidligere fulgte
> med Eudora. Den virker som en slags plug-in. Så kan man sætte Eudora til
> at vælge ISO-Latin-1, hvis ikke andet er gengivet.

Har du EudoraTables 'ved hånden' - eller hvor finder man dem?

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-02-02 21:39

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Mit hovedproblem er p.t. med en 'almindelig' OE 5 bruger - og så vidt
> jeg kan se, skyldes det, at han benytter tegnsæt 'windows-1252'?

Nåh. Jamen så er den forkert indstillet. Han skal bruge ISO 1359 Latin1
eller hvad det nu hedder. Det giver ikke nogen ulemper for ham, og det
er den gængse standard. Bed ham bare om at ændre det.
Jeg plejer at have problemer med programmer der sender i ISO,
men som ikke gør opmærksom på det i headerne.

> Har du EudoraTables 'ved hånden' - eller hvor finder man dem?

Jeg har den oprindelige, men om den kan læse "windows-1252" ved jeg
faktisk ikke. Jeg fik engang et svar fra Eudora Support:

You will want to see this website
<http://www.hf.uib.no/i/smi/files/eudtab.html>

Der er masser af EudoraTables. Ellers vil jeg selvfølgelig gerne sende
dig en kopi af min.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Jakob H K

Dato : 13-02-02 22:20

> Du var hurtigere end mig. Jeg går ud fra, at det var mig, Janus
> Sandsgaard hentydede til.
> Jeg vil blot lige indskyde, at hvis man sender i plain text

Det vil jeg prøve, så må vi se om det løser problemet

Hygge

Jakob H K

Fra : Ninzen

Dato : 13-02-02 22:18

> [...]

> en Mac fra en Windowscomputer. Hvis bare de sendte i plain text, ville
> størrelsen, man selv har valgt i settings, blive brugt.

På arbejde har vi problemet mellem Mac og PC i Lotus Notes R5.
Maccer ser skriften meget lille. Da det var nyt for mig prøvede jeg at
finde grunden, og fik nogle forklaringer om at Maccen viser skrifter
mindre default, og at der var en bug i Mac R5 så man ikke default kunne
sætte punktstørrelsen op, kun vælge teksten og sætte den op.
Problemet gør databasefunktionen uanvendelig (så godt som) i Lotus Notes
R5 på Mac. Svarer til en ca 5 pkt skrift, gnidret og tydelig.

Når vi printer en mail smider den oftest (altid?) æ, ø og å, også selv
om det står fint i mailen.

Min opfattelse har været at Lotus Notes bare var noget l... til mac, men
en del af problemet er måske at Lotus Notes default står til HTML og
Plain Text. Eller er det kun afsenderens indstillinger der betyder
noget?
Printproblemet kunne måske løses hvis mac lotus notes stod til ren plain
text?
Jeg tjekkede lige mine og de stod faktisk til HTML og plain text.

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-02-02 03:05

In article <1f7kd1l.14n3qirla0ldiN%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Ninzen) wrote:

> Når vi printer en mail smider den oftest (altid?) æ, ø og å, også selv
> om det står fint i mailen.

Til hvilken printer?

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 14-02-02 08:31

Martin Edlich <newsspam3@mail.edlich.dk> writes:

> Til hvilken printer?

Hvis det er en LaserPrinter og I printer med Times New Roman eller
anden Microsoft skrift, så hent en ny udgave (uden fejl) på
Microsoft's website.

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 14-02-02 09:08

Ninzen <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Når vi printer en mail smider den oftest (altid?) æ, ø og å, også selv
> om det står fint i mailen.

Har du prøvet med Udskriv -> Font settings -> Always download needed
fonts. Det plejer at hjælpe mig.

--
"Jørgen Winther har ikke indsigt i kræft. Han er en charlatan indenfor
kræftsygdomme. Og hans populistiske overbudspolitik modarbejder

Fra : Storm

Dato : 14-02-02 19:06

Christian Winther Bech <bechd@mac.com> wrote:

> Har du prøvet med Udskriv -> Font settings -> Always download needed
> fonts. Det plejer at hjælpe mig.

Arbejder du i Lotus Notes på Mac?
Da jeg startede på det søgte jeg efter danske Lotus Notes grupper, men
det findes vist ikke. Jeg synes det er en umulig cocktail.

Hvis du mener generelt i udskrivningsmenuer, så sætter jeg altid noget
lignende til.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 15-02-02 09:49

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> Arbejder du i Lotus Notes på Mac?

Nej - jeg vidste ikke engang at det kunne fåes til Mac.

> Da jeg startede på det søgte jeg efter danske Lotus Notes grupper, men
> det findes vist ikke. Jeg synes det er en umulig cocktail.

Er der ikke en overordnet gruppe, som du kan bruge?

> Hvis du mener generelt i udskrivningsmenuer, så sætter jeg altid noget
> lignende til.

Så kan jeg desværre ikke hjælpe.

--
Christianm

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-02-02 23:04

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> Du var hurtigere end mig. Jeg går ud fra, at det var mig, Janus
> Sandsgaard hentydede til.

Klart, det var det. Du husker nok vores fine arbejdsdeling her i
gruppen. sm Morten engang skitserede?

Eudora: Henrik Münster
Hardware: Martin Edlich
MacSoup: Morten m.fl.
Cykler: Henrik Münster, Janus, Morten

etc...

-j

Fra : Peter Kiil

Dato : 13-02-02 23:00

in article m3pu3911ky.fsf_-_@mymlan.netcetera.dk, Janus Sandsgaard at
janus@janus.dk wrote on 13/02/02 23:03:

> --
> Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
> Det var en transylvansk "Snagov".
> - Nu seks måneders jubilæum!

Og min den sidste røg 8/8..... Det er sgu helt dejligt.....

--
/peter

"When the President does it, that means that it's not illegal."
Richard Nixon.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-02-02 23:13

Peter Kiil <spam@kiil.net> writes:

> in article m3pu3911ky.fsf_-_@mymlan.netcetera.dk, Janus Sandsgaard at

> Og min den sidste røg 8/8..... Det er sgu helt dejligt.....

Tillykke!

-j

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-02-02 23:18

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Klart, det var det. Du husker nok vores fine arbejdsdeling her i
> [...]

Jeg plejer nu også altid at hænge på SuperDisk. Heldigvis er der ikke så
mange spørgsmål om dem. Hvorfor mon?
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-02-02 23:27

muenster@esenet.dk (Henrik Münster) writes:

> Jeg plejer nu også altid at hænge på SuperDisk. Heldigvis er der
> ikke så mange spørgsmål om dem. Hvorfor mon?

Nå ja, den havde jeg rent glemt.

Har faktisk selv et SuperDisk-drev liggende. Nogen der mon vil købe
det?

-j

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-02-02 21:39

Janus Sandsgaard <janus@janus.dk> wrote:

> Har faktisk selv et SuperDisk-drev liggende. Nogen der mon vil købe
> det?

Sikkert ikke, men det er lige før, disketterne stiger i pris på det
sorte marked. De laves vist ikke mere.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : bassballs

Dato : 14-02-02 14:04

On Wed, 13 Feb 2002 23:03:41 +0100, Janus Sandsgaard wrote:

> Klart, det var det. Du husker nok vores fine arbejdsdeling her i
> [...]
Jamen Så undskylder jeg, jeg er lige begyndt at bruge gruppen som jeg
forventer mig meget af (arbejder tildaglig som Mac supporter) og var da
ikke klar over at man ikke må give sit besyv med i ovennævnte kategorie.

Er der aftalt et hiraki eller er det her en lukket klub? Som man kun kan
kigge med over skulderen på?

Hilsen Anders (BassBalls)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-02-02 14:20

bassballs <anders@mac.com> writes:

> [...]
> kategorie. Er der aftalt et hiraki eller er det her en lukket klub?
> Som man kun kan kigge med over skulderen på?

Hey Anders!

[idet jeg tager dig for pålydende:]

Jeg glemte vist at pynte mit indæg med nogle smileys Alle er
velkomne her - og liste vat altså bare at kikset forsøg på at
praktisere indforstået humor, ikke for at marginalisere nogen; bare
for så'n at sprede lidt hygge.

Undskyld hvis det var for mærkelig.

-j

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 14-02-02 14:16

bassballs <anders@mac.com> wrote:

> [...]
> ikke klar over at man ikke må give sit besyv med i ovennævnte kategorie.
>
> Er der aftalt et hiraki eller er det her en lukket klub? Som man kun kan

Naturligvis. Du skal først igennem et indvielsesritual. Hvad foretrækker
du:
a) det traditionelle rockerritual
b) at få en 6200 til at fungere

Og forresten velkommen.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-02-02 14:25

In article <1f7lm7v.s0e7cu86pz4N%bechd@mac.com>,
bechd@mac.com (Christian Winther Bech) wrote:

> Naturligvis. Du skal først igennem et indvielsesritual. Hvad foretrækker
> du:
> a) det traditionelle rockerritual
> b) at få en 6200 til at fungere
>
> Og forresten velkommen.

Du glemte genvejen: overfør 1000kr i oprettelsesgebyr samt 400kr/md til
min konto.

NB. er en PB5300 ikke en fuldgod erstatning for for en P6200, eller er
det _for_ svært?

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 14-02-02 14:44

> Du glemte genvejen: overfør 1000kr i oprettelsesgebyr samt 400kr/md til
> min konto.
>
> NB. er en PB5300 ikke en fuldgod erstatning for for en P6200, eller er
> det _for_ svært?

Sig mig, hvorfor er du pludselig så kæk? Er det for lang tid siden vi
har snakket om iBook-harddiske?

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-02-02 15:01

In article <1f7ln5x.18rrjlrmx1uzbN%bechd@mac.com>,
bechd@mac.com (Christian Winther Bech) wrote:

> Sig mig, hvorfor er du pludselig så kæk? Er det for lang tid siden vi
> har snakket om iBook-harddiske?

ikke længe nok... Jeg erkender at en en PB5300 alene pga. af vægt og
tykkelse agere en bedre dørstøpper.

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 14-02-02 16:31

> ikke længe nok...

Så beklager jeg. Jeg skulle hellere have henvist til
http://Politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=200338

> Jeg erkender at en en PB5300 alene pga. af vægt og
> tykkelse agere en bedre dørstøpper.

Den er nogenlunde ligeså tykskallet som sin køber.

--
Christian

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 14-02-02 16:43

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> ikke længe nok... Jeg erkender at en en PB5300 alene pga. af vægt og
> tykkelse agere en bedre dørstøpper.

Christian har faaet forelagt muligheden af at bruge den som varmedunk.

Fra : Jakob H K

Dato : 13-02-02 22:20

> I settings under composing mail skal 'May use Quated-Printable' være
> hakket til ellers får modtageren vist æ ø å forkert,

Det var den

Hygge

Jakob H K

Fra : Martin Edlich /LO

Dato : 14-02-02 09:51

thomas@gen-v.net writes:
>Hvis det er en LaserPrinter og I printer med Times New Roman eller
>anden Microsoft skrift, så hent en ny udgave (uden fejl) på
>Microsoft's website.

Det kan også være en løsning, men oftest hjælper det at fortælle
printerdriveren at den skal bruge fontene på mac'en i stedet for dem i
printeren.

MVH
Martin/IT

Fra : Storm

Dato : 14-02-02 19:06

Martin Edlich /LO <med@lo.dk> wrote:

> [...]

Mener du fordi det kan være en gammel TrueType skrift?
Jeg har lige tjekket fontbiblioteket grundigt igennem. Alle skrifter
skulle være up-to-date. Da jeg mest laver ting til tryk har jeg som
regel ikke åbnet for mine TrueType skrifter (ATM). Vore trykkerier
modtager ikke gerne TrueType, og Quark kan ikke Destille PDF af flere af
dem (nogen overhovedet?). Så skulle problemerne skyldes kontroverser
mellem Postscriptfonte og TrueType fonte? Jeg tror det ikke.

> Det kan også være en løsning, men oftest hjælper det at fortælle
> printerdriveren at den skal bruge fontene på mac'en i stedet for dem i
> printeren.

Det sætter jeg altid mine indstilling til.

MEN... Problemet er nok et helt andet. Jeg har aldrig lært Lotus Notes
ordentligt, og undgår det helst. Faktisk må jeg indrømme at jeg nok de
gange hvor jeg har printet noget fra en mail har smækket teksten over i
et Word-dokument, og det er her misæren sker.

Hvis jeg laver en PDF direkte fra Lotus Notes via vores 2 printeres
PPD'er (2 Adobe PS'er HP LaserJet 8000 og Canon 1130) så kommer æ, ø og
å fint med. Det frikender vist både printer og Lotus Notes?
Men hvis jeg copy paster tekst fra Lotus Notes og ind i Word er den gal,
æ, ø og å erstattes af forkerte tegn.
Det har jeg ikke kunnet finde ud af at ændre.

Er det en anden Martin end vi kender fra billeder?

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-02-02 19:18

In article <1f7lz0w.11akayt6nu68N%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Så skulle problemerne skyldes kontroverser
> mellem Postscriptfonte og TrueType fonte? Jeg tror det ikke.

Det kan nu godt lave bøvl at have den samme font i PS og TT samtidigt,
men det er nok ikke problemet i dette tilfælde.

> [...]
> gange hvor jeg har printet noget fra en mail har smækket teksten over i
> et Word-dokument, og det er her misæren sker.

Kan du ikke gemme mailen som en tekst-fil?

> Er det en anden Martin end vi kender fra billeder?

Nej, jeg skulle bare lige finde på noget at lave på arbejdet mens et par
Mac'er var i gang med lidt forskelligt.

Fra : Storm

Dato : 14-02-02 22:00

> Det kan nu godt lave bøvl at have den samme font i PS og TT samtidigt,
> men det er nok ikke problemet i dette tilfælde.

Nej, jeg er altid omhyggelig med hvilke fonte der er aktiveret, og at
der iøvrigt ikke er forskellige fonte med samme navn.

> Kan du ikke gemme mailen som en tekst-fil?

Jeg kan eksportere som en asci eller rtf, men den tager ikke æ, ø og å
informationer med.
Jeg har prøvet at bladre lidt i preferencerne i Lotus Notes.
Det jeg kan finde er i mine userPreferences:

Internet mail format: Plain Text only (det rettede jeg fra HTML and
Plain text). Yderligere valgmuligheder er Promt when sending eller HTML.
Multilingual Internet mail: Use Unicode and prompt
(valg - use match and promt - use best match - use unicode (UTF-8)

Og så under Network Dialup MIME Settings:
Outbound attachtment encoding:
Base 64 (valg quoted printable)
Outbound Macintosh attachment conversion BenHex 4.0 (valg AppleDouble
base64 only)

Tror du det kan ligge i nogle af disse ting?
Eller har det sidste kun med det jeg afsender at gøre?

> Nej, jeg skulle bare lige finde på noget at lave på arbejdet mens et par
> Mac'er var i gang med lidt forskelligt.

Ja, ikke noget med at sidde og falde hen

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-02-02 22:51

In article <1f7m64s.1u2ys8ehpovkoN%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Jeg kan eksportere som en asci eller rtf, men den tager ikke æ, ø og å
> informationer med.

Prøv lige noget sjovt: Åbn asci-filen i Word, gem den som en tekst-fil
og åbn den gemte fil i Word.

> Eller har det sidste kun med det jeg afsender at gøre?

Det er din afsendelse af mail der bliver omtalt der.

> Ja, ikke noget med at sidde og falde hen

Nope

Fra : Storm

Dato : 14-02-02 23:00

> Prøv lige noget sjovt: Åbn asci-filen i Word, gem den som en tekst-fil
> og åbn den gemte fil i Word.

Det havde været rigtig sjovt hvis det så var kommet rigtigt op, men
resultatet var desværre det samme.

Der hvor det er irriterende er hvis en kunde sender tekst og rettelser
på denne måde, så kan jeg ikke copy paste teksten. Hvis de sender som et
vedhæftet dokument er der ingen problemer.

--
Venlig hilsen Nina

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-02-02 23:06

In article <1f7mafl.1m2z5ov1c6s8n0N%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Det havde været rigtig sjovt hvis det så var kommet rigtigt op, men
> resultatet var desværre det samme.

Sært, jeg har ellers fået det til at fungere på den måde (svjh).

Fra : Martin Edlich /LO

Dato : 14-02-02 14:41

bechd@mac.com writes:
>b) at få en 6200 til at fungere

Er det ikke for nemt?

Alt det kræver er lidt dynamit....

Hvordan definerer du forresten "fungere"?

MVH
Martin/IT

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 14-02-02 14:50

Martin Edlich /LO <med@lo.dk> wrote:

> Er det ikke for nemt?

Jeg ville ikke risikere at han valgte a)

> Alt det kræver er lidt dynamit....
>
> Hvordan definerer du forresten "fungere"?

Som noget der er lidt mere elegant end de Røjpertske nødlæsninger, hvor
computeren er spredt udover bordet, nødtørftigt forbundet med kabler.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-02-02 15:02

In article <1f7lnsd.c7p87lssi11cN%bechd@mac.com>,

> Som noget der er lidt mere elegant end de Røjpertske nødlæsninger, hvor
> computeren er spredt udover bordet, nødtørftigt forbundet med kabler.

til gængæld er der lys i skærmen

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 14-02-02 16:23

> til gængæld er der lys i skærmen

Hvis det er det eneste kriterie, kan jeg da hurtigt opnå de samme med en
boremaskine og et stearinlys.

> --
> Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen...
>
> <icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Nu igen?

Bo Warming lejer vist værelser ud.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-02-02 16:55

In article <1f7ls36.142oqx713noa5nN%bechd@mac.com>,

> Nu igen?

ja intet varer evigt...

> Bo Warming lejer vist værelser ud.

nej, tak... så hellere himmelekspressen.

<icq:131382336> Lejlighed søges i KBH

Fra : Storm

Dato : 14-02-02 22:00

> ja intet varer evigt...

> nej, tak... så hellere himmelekspressen.

Jeg skal jo ikke klage, men måske er der nogen der synes de får for lidt
og NG'en får meget

Der er jo også skåret ned på himmelekspressen, men måske Warming
udvider...

--
Kærlig hilsen Nina Storm
(Såda kan man jo pakke en flabethed ind

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-02-02 19:19

> Jeg ville ikke risikere at han valgte a)

Det er også kun sjovt hvis aspiranten er en kvinde.

> Som noget der er lidt mere elegant end de Røjpertske nødlæsninger, hvor
> computeren er spredt udover bordet, nødtørftigt forbundet med kabler.

Det er dynamitløsningen helt klart.

Fra : Magnus Rohde

Dato : 14-02-02 23:40

Martin Edlich /LO <med@lo.dk> wrote:

> Er det ikke for nemt?
>
> Alt det kræver er lidt dynamit....
>
> Hvordan definerer du forresten "fungere"?

Som dørstopper, eller måske som fodskammel? :)

Magnus