opstilling af pjf 1001 spandpumpe
Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 12-02-02 18:15

Jeg fik en Projekt model 1001 pjf for et par år siden. Nu skal den
forhåbentlig snart i sving igen. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan den
skal sættes op.
Der er selvfølgelig slange til ind og ud, men de sidder begge i toppen ( i
pumpehuset) og der er ikke rigtig nogen faldstamme indeni, som f.eks eheims
pro. modeller.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 13-02-02 21:10

"Jens Jacob Buus" <jjbuus@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Der er selvfølgelig slange til ind og ud, men de sidder begge i toppen ( i
> pumpehuset) og der er ikke rigtig nogen faldstamme indeni, som f.eks

Gør dig selv en stor tjeneste, smid dem langt væk, kvaliteten er noget l*rt.

Køb Eheim.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 12-02-02 21:51

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote > Gør dig selv en
stor tjeneste, smid dem langt væk, kvaliteten er noget l*rt.

> Køb Eheim.
jo tak, det skal der også på, jeg ville bare have den som ekstra. Og så er
jeg interesseret i hvordan den virker eller om den virker.

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 14-02-02 17:05

> [...]
> jo tak, det skal der også på, jeg ville bare have den som ekstra. Og så er
> jeg interesseret i hvordan den virker eller om den virker.

Ud slangen skal kobles på den studs som har forbindelse til motoren.