Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop 6
Fra : Stuffy

Dato : 13-02-02 18:11

Hej

Hvor kan man købe PhotoShop 6.0 billigere end i DK?

Jeg ville gerne bestille det fra Adobes hjemmeside til 609$, men deri kommer
der told osv under forsendelsen.

Hvis jeg bestilte det fra et EU-land ville jeg være ude over dette problem.

Kender I en hjemmeside i et EU-land der sælges Photoshop?

Hilsen Jimmy

Fra : jones

Dato : 13-02-02 18:20

"Stuffy" <abuse@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
problem.

> Kender I en hjemmeside i et EU-land der sælges Photoshop?

Har du prøvet www.edbpriser.dk ?

MVH Jones

Fra : Stuffy

Dato : 13-02-02 19:21

> Har du prøvet www.edbpriser.dk ?

Ja, men de har ikke softwarebutikker i andre EU-lande end DK - pointen er
ikke at finde programmet men at finde det billigere end de danske
forhandlere kan sælge det.

Eks. i USA koster det 609$ som er omtrent 2500 kr, hvilket er en del mindre
end de 5-6000 det koster ik DK.

Hilsen Jimmy

Fra : jones

Dato : 13-02-02 19:39

> Ja, men de har ikke softwarebutikker i andre EU-lande end DK

Det ved jeg godt, men det kunne jo være, at de kunne konkurrere med de
udenlandske priser.

> Eks. i USA koster det 609$ som er omtrent 2500 kr, hvilket er en del
mindre
> end de 5-6000 det koster ik DK.

Kun 2500 kr, ja så er edbpriser.dk ikke meget værd.

MVH Jones

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-02-02 22:27

> [...]
> udenlandske priser.

> mindre
>
> Kun 2500 kr, ja så er edbpriser.dk ikke meget værd.

Kunne man forestille sig at købe det i Tyskland, de er ret billige med så
meget andet. Jeg har set cd-r skiver til under 3 kroner/stk, hvis man køber
1000 eller mere, og det kan man ikke her i landet, så det kan være der skal
kigges på Tyske hjemmesider ?

Kim Larsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-02 23:22

Wed, 13 Feb 2002 22:26:40 +0100, skrev "Kim Larsen"
<mythos@tdcadsl.dk>:

>Kunne man forestille sig at købe det i Tyskland, de er ret billige med så
>meget andet.

Det er vidst en skidt forretning

1158.84 Euro inkl. MwSt på
<http://eurostore.adobe.com/cgi-bin/de1/templates/product?mv_arg=PHSP>

1158.84 Euro á DKK 7,4304 = DKK 8.610,44

<http://www.cyber-system.de/software/>
koster den Euro 810,00 (=DKK 6.018,00), hvilket er stort set det
samme som i DK.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-02-02 19:46

Wed, 13 Feb 2002 19:21:11 +0100, skrev "Stuffy"
<abuse@hotmail.com>:

>Eks. i USA koster det 609$ som er omtrent 2500 kr, hvilket er en del mindre
>end de 5-6000 det koster ik DK.

Du kender vidst ikke kursen på US $, den er iflg. teksttv i dag
851.04.

US $ 609 á DKK 8,5104 = DKK 5.182,33

Laveste pris på edbpriser er DKK. 6.200,- så prisforskellen er
ikke så markant, som du vil gøre den til.

Fra : Stuffy

Dato : 14-02-02 08:13

> Du kender vidst ikke kursen på US $, den er iflg. teksttv i dag
> 851.04.
>
> US $ 609 á DKK 8,5104 = DKK 5.182,33

HEHE - ja der havde jeg vist regnet galt
Tror jeg havde ganget med fire af mystiske årsager.

Tak for hjølpen - Jimmy

Fra : Ulla

Dato : 13-02-02 19:49

"Stuffy" <abuse@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:G8ya8.12004$B43.856386@news000.worldonline.dk...

> [...]
> forhandlere kan sælge det.
>
> Eks. i USA koster det 609$ som er omtrent 2500 kr, hvilket er en del mindre

Hej!

1 $ er ca: 8,50 dk, hvis du ganger 609$ med 8,50 dk så får
du et pris på over 5000 dk.

Mvh Ulla

Fra : B. Jakobsen

Dato : 14-02-02 10:22
Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 14-02-02 16:29

"B. Jakobsen" <studio@smalbro.dk> wrote in message

> www.needsoftware.com/

Mon de accepterer et dansk studiekort?

Fra : Stuffy

Dato : 15-02-02 08:09

> Mon de accepterer et dansk studiekort?

------------
I am sorry, but we are not allowed to accept international students.

Sorry,
------------

Desværre - Jimmy

Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 15-02-02 12:11

"Stuffy" <abuse@hotmail.com> wrote in message

> I am sorry, but we are not allowed to accept international students.
>
> Sorry,

Virkelig en skam...når der nu endelig var en mulighed for at investere
i -lovligt- software til de rigtige penge.

-Rasmus