Søges: Zoneterapeut Gentofte eller omegn
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-02-02 15:54

Hej

Jeg leder efter en god zoneterapeut til at give zoneterapi efter behov.

mailto:jesper@gylling.net

--
Med venlig hilsen Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : A Hansen

Dato : 18-02-02 21:36

Hej Jesper

Jeg vil anbefale min tidligere zoneterapeut Susanne Tutenges. Hun behandler
på Nørrebro, Schleppegrelsgade, kan ikke huske hvilket husnummer men hun
behandler i Nihaw-centeret.

Hun tager ca. 250/275,- for en times behandling. (250,- da jeg sidst
konsulterede hende for lidt over et år siden).
Hun er meget dygtig og ærlig på den måde at hun klsrt melder ud hvis det er
et problem hun ikke mener at kunne gøre noget ved. Der skal nemlig gerne
være bedring efter et par behandlinger og ellers råder hun dig til anden
behandlingsform, da man jo ikke bare skal "smide pengene ud af vinduet".
Men hendes hovedsynspunkt er selvfølgelig ud fra en holistisk synsvinkel at
zoneterapi skulle kunne afhjælpe langt det meste.

Jeg har gode erfaringer med hende i forbindelse med graviditetesgener,
brystbetændelse, stress-symptomer og ved også at hun har hjulpet ørebørn.

Skriv gerne igen og jeg fremskaffer tlf.nr.

Henriette