Human Motorcycle Imitations
Fra : Lars

Dato : 13-02-02 15:40

Hvis der er nogle som har brug for at trække på smilebåndet, så kig i
dk.binaer ))

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Jonas Holt

Dato : 13-02-02 15:58

> Hvis der er nogle som har brug for at trække på smilebåndet, så kig i
> dk.binaer ))

TeleDk har endnu slet ingen indlæg på den binær idag

Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : Allan Wisborg

Dato : 14-02-02 06:30

> Hvis der er nogle som har brug for at trække på smilebåndet, så kig i
> dk.binaer ))

....og hvad er det vi skal se ??? Toyota Supra'en eller hvad ?? Jeg kan ikke
se noget.

Allan
Snart 1. marts

Fra : Robert

Dato : 13-02-02 21:55

"Allan Wisborg" <awXXX@teamuniuqe.dk> skrev i en meddelelse
> ...og hvad er det vi skal se ??? Toyota Supra'en eller hvad ?? Jeg kan
ikke
> se noget.

heller ikke her.... hvor er det ??

Fra : Steen Schmidt

Dato : 13-02-02 23:12

> ...og hvad er det vi skal se ??? Toyota Supra'en eller hvad ?? Jeg kan
ikke
> se noget.

dk.binaer, ikke dk.binaer.motor.

Mvh