Hyperlinks i Excel
Fra : Iens Ulrik Iuel

Dato : 13-02-02 14:59

Hvordan undgår man at et hyperlink i Excel lukker det aktive regneark,
når man klikker på hyperlinken ?

Der er tale om et hyperlink til et html-dokument på et lokalnet.

BANKERNES EDB CENTRAL
Iens Ulrik Iuel
Tlf. 46382524

Fra : Jan Skov

Dato : 13-02-02 23:00

"Iens Ulrik Iuel" <iui@bec.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan undgår man at et hyperlink i Excel lukker det aktive regneark,
> når man klikker på hyperlinken ?
>
> Der er tale om et hyperlink til et html-dokument på et lokalnet.
[klip]

Hejsa

Hvilken version kører du?
Jeg har Excel 2000, og godt nok ligger Excel sig i baggrunden ved et link
til et html dokument på harddisken, men Excel lukker ikke ned..

Jan
www.jsc.dk/vejle

Fra : Iens Ulrik Iuel

Dato : 14-02-02 08:42

Hej

Jeg kører Excel 97, og Excel lukker det aktive ark ned, når
man klikker på linken.

MVH
Iens Ulrik Iuel