Andet multimedie
bentjuul 3670
Liquify i Photoshop 6.0
Fra : Thomas

Dato : 13-02-02 10:47

Kan det passe, at man ikke kan zoome ind i liquify i Photoshop ...?!? Det
virker dumt, hvis man ikke kan, så er det jo ret svært at lave små
tilretninger

Har jeg overset noget?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 13-02-02 11:42

"Thomas" <flash4@it.dk> wrote in message
> Kan det passe, at man ikke kan zoome ind i liquify i Photoshop ...?!? Det
> virker dumt, hvis man ikke kan, så er det jo ret svært at lave små
> tilretninger
>
> Har jeg overset noget?

Inden du sparker gang i Liquify laver du en selection rundt om det område du
ønsker at distorte...det plejer at virke.

Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 13-02-02 15:19

".Pun|$h3r$ |nc." <punisherolsen[REMOVE]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Inden du sparker gang i Liquify laver du en selection rundt om det område
du
> ønsker at distorte...det plejer at virke.

Ja det virker da lidt bedre, men jeg forstår bare ikke, hvorfor man ikke har
tilføjet funktionen forstør.

Når jeg laver en selection forstørrer den det, men jeg har stadig omkring
90% uudnyttet plads som bare er gråt

Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 13-02-02 15:21

> [...]
> tilføjet funktionen forstør.
>
> Når jeg laver en selection forstørrer den det, men jeg har stadig omkring

Hvor stort er dit billede og hvor stort er det objekt du vil distorte i
forhold til dokument dimensionerne?

Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 13-02-02 16:22

> Hvor stort er dit billede og hvor stort er det objekt du vil distorte i
> forhold til dokument dimensionerne?

Det er ikke mig, men en bekendt som har problemet. Han har et portrætfoto
(eller lign.) hvor han lige vil pege mundvigene lidt opad i stedet for
ligeud, men det er svært at gøre uden at kunne komme helt tæt på.

Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 13-02-02 16:28

> [...]
> (eller lign.) hvor han lige vil pege mundvigene lidt opad i stedet for
> ligeud, men det er svært at gøre uden at kunne komme helt tæt på.

Jamen hvad er problemet?? Hvis kan ikke kan ramme med hele layeret loaded
skal han bare omkranse området med en selection.

Rasmus

Fra : Thomas

Dato : 13-02-02 17:04

> Jamen hvad er problemet?? Hvis kan ikke kan ramme med hele layeret loaded
> skal han bare omkranse området med en selection.

Det har jeg givet videre, men det ville dog være lettere at kunne zoome ind
på objektet, så man kunne zoome ud igen efter at have fedtet rundt i det, så
man kunne fortryde inden man sagde ok.

Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 13-02-02 18:12

> [...]
ind
> på objektet, så man kunne zoome ud igen efter at have fedtet rundt i det,

Så sandt så sandt. Det har også undret mig mange gange...men sådan er det
bare :)

Rasmus