Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problemer med "gammel" baggrund
Fra : Sten Christensen

Dato : 13-02-02 07:21

Jeg har et problem, når jeg starter min computer - så skal jeg faktisk hver
eneste gang genstarte for at få computeren igang.

Skærmbilledet fryser ved en gammel baggrund, som jeg har hentet på nettet.

Denne baggrund har jeg forsøgt udskiftet med såvel andre downloadede
baggrunde og standardbaggrundene - men lige lidt hjælper det.

Den "gamle" baggrund forstyrrer min opstart, selvom den nu er fravalgt. Jeg
kan ikke finde den pågældende fil på min harddisk - Baggrunden er hentet fra
www.wallpapers.dk.

Jeg benytter Win ME og har Gforce2 mx200 grafikkort.

Er der nogen der kender til problemet ?

Sten Christensen
stch@stofanet.dk

Fra : Esben

Dato : 13-02-02 08:25

"Sten Christensen" <stch@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> www.wallpapers.dk.
>
> Jeg benytter Win ME og har Gforce2 mx200 grafikkort.

Prøv at slå Active Desktop fra.

--
Esben

Fra : Dabbu

Dato : 13-02-02 11:17

> [...]
Jeg
> kan ikke finde den pågældende fil på min harddisk - Baggrunden er hentet

Hello

Du skal i 'regedit' søge på navnet på den gamle baggrund (håber du kan huske
det navn)

Når du finder det, skal du rette værdien til den ønskede baggrunds-fil

Mvh
Dabbu