Andet multimedie
bentjuul 3670
Problemer med "gamle" baggrunde
Fra : Sten Christensen

Dato : 13-02-02 07:20

Jeg har et problem, når jeg starter min computer - så skal jeg faktisk hver
eneste gang genstarte for at få computeren igang.

Skærmbilledet fryser ved en gammel baggrund, som jeg har hentet på nettet.

Denne baggrund har jeg forsøgt udskiftet med såvel andre downloadede
baggrunde og standardbaggrundene - men lige lidt hjælper det.

Den "gamle" baggrund forstyrrer min opstart, selvom den nu er fravalgt. Jeg
kan ikke finde den pågældende fil på min harddisk - Baggrunden er hentet fra
www.wallpapers.dk.

Jeg benytter Win ME og har Gforce2 mx200 grafikkort.

Er der nogen der kender til problemet ?

Sten Christensen
stch@stofanet.dk

Fra : .Pun|$h3r$ |nc.

Dato : 13-02-02 11:44

"Sten Christensen" <stch@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
fra
> www.wallpapers.dk.
>
> Jeg benytter Win ME og har Gforce2 mx200 grafikkort.

Jeg må indrømme det lyder tvivlsomt at en BMP kan forårsage noget lignende
dette...det er ikke en virus du har fået om halsen?

Rasmus

Fra : AMF

Dato : 05-03-02 10:58

MÅSKE har jeg en løsning på problemet....
Ved i hvert fald hvordan man få en gammel baggrund til at forsvinde i
opstarten, når man har skiftet til en ny - hvilket kan være et problem i
stort set alle af Microsoft'Z styresystemer.

Om dette kan løse problemet med at din computer fryser ved jeg dog intet om.
Men det er vel et forsøg værd:

Hop derind hvor du vælger baggrunde
Vælg "Ingen"
Genstart
Vælg herefter baggrunden du ønsker.

Som sagt har jeg ingen anelse om dette er hvad din computer "har brug for" -
give it a try.

/Anja