Leje/Rundrejse af/med Mobilhome i USA/Cana~
Fra : Chistiansbro

Dato : 13-02-02 01:00

Nogen der har erfaring med dette og evt. links/rejseudbydere de kan
anbefale?

(håber dt er i den rette ng *s*)

Vh

Fra : Mogens

Dato : 13-02-02 16:33

On Wed, 13 Feb 2002 00:59:37 +0100, "Chistiansbro"
<christiansbro@hotmail.com> wrote:

>Nogen der har erfaring med dette og evt. links/rejseudbydere de kan
>anbefale?

Hvis man vil til USA/Canada og ønsker seriøs hjælp og tilbud kommer
man ikke uden om:
http://www.canada-usa.org/

Det er en venskabsforening der kan hjælpe med alt - billetter - leje
af motorhome - alt vedrørende rejsen i det hele taget.
Har selv brugt dem med success. Alle du taler med i foreningen har
rejst derovre.

Held og lykke
Mogens

Fra : SNN

Dato : 13-02-02 17:09

Forbered dig på at det er hamrende dyrt !

Det er billigere at leje en bil og så bo på motel.
Med mobilhome skal man betale pr. kilometer man kører, så vidt jeg har
forstået det og det løber hurtigt op i det gigantiske land.

Hilsen

SNN

Chistiansbro <christiansbro@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4caes$9jc$1@sunsite.dk...