Fejl i Package Addin ??
Fra : Steen Klingenberg

Dato : 13-02-02 01:18

Visual Studio tilbyder en package & Deployment addin, som pakker projekter
med tilhørende komponenter. Det går også fint med at skabe cab fil,
Setup.lst m.fl., men jeg kan s.. ikke installere programmet bagefter. Får en
fejl, når de første 7 setupfiler er loaded - "Invalid line in setup
information file! Section: Setup1 Files" og herefter navnet på den første
fil. Uanset hvilke filer setup.lst angiver til installation får jeg den
samme fejl og jeg kan ikke få øje på nogen fejl ved de listede linier.

Her et uddrag af de konkrete problemlinier:

[Setup1 Files]
File1=@MDAC_TYP.EXE,$(AppPath),,$(Shared),6.26.98 12:00:00
AM,8124720,4.71.1015.0
File2=@dao360.dll,$(WinSysPath),$(DLLSelfRegister),$(Shared),5.4.01 8:05:02
PM,557328,3.60.3714.5
File3=@msvcrt.dll,$(WinSysPathSysFile),,,5.4.01 8:05:02 PM,290869,6.1.8924.0
File4=@scrrun.dll,$(WinSysPath),$(DLLSelfRegister),$(Shared),6.26.01 6:06:58
PM,147512,5.6.0.6626
File5=@Concorde Update PlugIn.exe,$(AppPath),,,2.13.02 1:03:07
AM,45056,1.0.0.5

Har nogen kendskab til denne/en lignende fejl - og evt. et bud på en løsning
?

Steen