fragt - USPS
Fra : Martin Exner Jensen

Dato : 13-02-02 00:27

Hej,

Er der nogen der ved hvem der står for omdeling af pakker i Danmark
der er sendt fra USA med United States Postal Service (USPS).
Jeg har fået sendt en pakke for lidt over en uge siden som ikke er
kommet.
Det skulle kun tage 2-3 dag.

Mvh.

Martin Exner Jensen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 13-02-02 01:13

In article <3C69A4AF.42B5155C@image.dk>,
Martin Exner Jensen claimed the following:
> [...]
> der er sendt fra USA med United States Postal Service (USPS).
> Jeg har fået sendt en pakke for lidt over en uge siden som ikke er

Mit bud er at pakken ligger og sumrer ved toldmyndighederne, fordi den ikke er
blevet korrekt markeret med toldbeløb osv (den kan dog godt sumre alligevel),
så der går 2-4 uger inden du har pakken, da de første skal finde ud af den
nøjagtige toldsats.

Sammen med pakken, vil du sandsynligvis modtage en opkrævning på told og moms.

--
Anders Vind Ebbesen
"Well, I think if you say you're going to do something and don't do it, that's

Fra : Soeren Carstens

Dato : 14-02-02 13:02

"Martin Exner Jensen" <computer@image.dk> wrote in message

> [...]
> der er sendt fra USA med United States Postal Service (USPS).
> Jeg har fået sendt en pakke for lidt over en uge siden som ikke er

Jeg tror, du har fået sendt din pakke med det, der
hedder United Parcel Service (i daglig tale kaldet UPS). Det er et af
USA's
største pakkedistributionsfirmaer.
Dette firma har eget kontor i Danmark. Prøv at ringe til dem
på telefonnummer 80302222.

Fra : Sune Ravn

Dato : 14-02-02 20:15

> [...]

> der er sendt fra USA med United States Postal Service (USPS).
> Jeg har fået sendt en pakke for lidt over en uge siden som ikke er

Hi hi, 2-3 dage fra USA må da være en joke, der er jo ikke tale om en
kurer forsendelse hvilket normalt tager 2 dage.

USPS omdeles mig bekedt af Post Danmark, men husk lige på at pakken
først
lige skal igennem det internationale told center i Kastrup (hvis det er
luftfragt),
I øvrigt vil det tage længere til at told behandlingen hvis du ikke er
importør registret

Mvh
Sune

Fra : MHA

Dato : 20-02-02 18:54

"Sune Ravn" <suneravn@hotmail.com> wrote in message
> USPS omdeles mig bekedt af Post Danmark,

Det gjorde de indtil fornyligt, men USPS ville forenkle tingene, så nu er
ansvaret for udbringning af samtlige USPS-pakker i Europa overdraget til eet
firma - det engelske postvæsen, der nu hedder Consignia.

I Danmark ejer Consignia Pakke Trans, og derfor er det Pakke Trans der i dag
udbringer alle pakker fra USPS.

/ MHA