Flere konti i Outlook XP
Fra : Jasper Norman

Dato : 12-02-02 22:26

Hej.

Jeg har forsøgt at oprette to konti i Outlook. Min logik siger mig at jeg
skal gå i "Funktioner" > "E-mail-konti" > rette i en eksisterende konto og
vælge en ny placering til mails der kommer til min kæreste... Men det virker
bare ikke. Gør jeg et eller andet forkert? Vi har hver vores e-mail konto og
naturligvis vil jeg gerne have at hun modtager hendes job-mail direkte i
hendes egne indbakke... Men indtil videre uden held. Alt ryger bare ned i
samme box.

Håber nogen har et bud

- Jasper

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 12-02-02 23:58

A dude from the usenet called "Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk>
wrote:

>Håber nogen har et bud

Du skal ikke vælge placering for de konti der er oprettet.

Når kontoen er der skal du oprette en regel, så flytter alt mail fra
en given konto over i en folder for sig...

Jeg tror du er ved at rette i personal folders.. Så bliver mails
rykket til seperate *.pst filer så vidt jeg forstår..

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : James Bond

Dato : 13-02-02 17:59

Det er rigtigt hvad Palle skriver. Du skal starte i "Funktioner", "Guiden
Regler....", og så køre den derfra.
Hvad du direkte skal gøre derinde kræver en del beskrivelse, så prøv dig
frem, det er nogenlunde til at gå til.
Et godt råd er at starte med en tom regel, og bygge den op derfra.

Good Luck !!

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 17-02-02 14:58

Jasper - hvorfor ikke bare have hver sin pst-fil og når man åbner den henter
den posten fra de forskellige konti man skal bruge. Hvis I også henter fra
samme konto skal I bare afkrydse at en kopi skal blive liggende på serveren
i x antal dage, så kan begge få den.
Hilsen Torben