Nummer på Voice (name that tune)
Fra : Flemming

Dato : 12-02-02 21:37

Hejsa

Jeg har nu hørt det hersens Danse/Techno agtige nr. på Voice er par gange
men det er ikke lykkes mig at finde ud af hvem der har lavet det. Selve
"omkvædet" indeholder teksten : (give) one more chance. Så vidt jeg husker
er det et gammelt nr. som er blevet "pudset af", men det kan være jeg tager
fejl. Nogle der kan hjælpe ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Troels

Dato : 12-02-02 21:59

> [...]
> "omkvædet" indeholder teksten : (give) one more chance. Så vidt jeg husker
> er det et gammelt nr. som er blevet "pudset af", men det kan være jeg

Det der lige falder mig ind er Roger Sanchez med "Another Chance". Jeg høre
ikke the Voice, men jeg tror da godt at de kunne finde på at spille den
selvom den godt nok ikke er helt ny.

Den indeholder en bid af Toto's gamle "I Won't Hold You Back" fra 1982.

Teksten er noget i stil med "If I had another chance tonight..." + lidt mere
igennem hele sangen.

Anyway... det ku' være den, men det ku' sikkert også være så mange andre....

/Troels