Sikre Oscarvindere.......
Fra : zcully

Dato : 12-02-02 21:52

Hvem er sikre vindere til oscars i år?
Så lige nomineringerne og vil sige at den godt kan blive ret tæt!!
Men vil alligevel sige at Memento nærmest er sikker i bedste klipning og
måske manuskript.

Jeg ved ikke med LOTR? Den har stærke film at konkurrere med..
Jeg tror Renée Zellweger kan overraske som bedste hovedrolle.

/Zcully

Fra : Lars

Dato : 12-02-02 22:07

"zcully" skrev:

> Jeg ved ikke med LOTR?

Ved det heller ikke. Men min sans siger mig at man aldrig skal undervurde
film med kæmpebudgetter, branchen skulle jo nødig undergrave eget fundament.

- Lars

Fra : Sadat

Dato : 13-02-02 10:11

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Jeg ved ikke med LOTR? Den har stærke film at konkurrere med..
> Jeg tror Renée Zellweger kan overraske som bedste hovedrolle.

Best Movie = LOTR *garranti* ej, men den holder jeg på.

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- Inside you're ugly... you're ugly like me!

Fra : Per Kristensen

Dato : 14-02-02 10:51

> [...]
>
> Jeg ved ikke med LOTR? Den har stærke film at konkurrere med..
> Jeg tror Renée Zellweger kan overraske som bedste hovedrolle.

Mit bud på sikre Oscars:

Best Makeup = LOTR
Music = Harry Potter
Animated Feature = Shrek