Mere ydelse ! ! ! ! !
Fra : JJ

Dato : 12-02-02 21:28

Hej nyhedsgruppe !

Jeg har et G-force 2 AGP-V7700 (asus), som jeg gerne vil have noget mere
ydelse ud af. jeg kører med win 98 og min maskine er en :

AMD 14000
256 mb
soundblaster live
o.s.v

en maskine som er nogenlunde....!

jeg har de nyeste drivere fra nvidia og har når jeg f.eks spiller
counter-strike så er min "timerefresh" på omkring 250 kan det virkelig passe
med det kort ????
og så har jeg lige fået et spil som hedder black and white som der er hammer
fed grafik på, men det lagger når jeg kører hen over kortet og vil nogle
steder hen !.....
hvad kan jeg gøre for at for mere ydelse og så ikke fucke kortet op ????

på forhånd tak for hjælpen

hilsen jonas

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 12-02-02 21:41

"JJ" <topholt@hotmail.com> skrev

> Jeg har et G-force 2 AGP-V7700 (asus), som jeg gerne vil have noget
mere
> ydelse ud af. jeg kører med win 98 og min maskine er en :
>
> AMD 14000

Hvordan f... har du fået fat i sådan én?

Du får ikke dobbelt så mange svar, bare fordi du poster dit spørgsmål to
gange!

mvh
Peter

Fra : Thomas

Dato : 12-02-02 22:04

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse

> Hvordan f... har du fået fat i sådan én?

Han må have noget der ligner 20-25 Vapochill kabinetter, så han kan holde en
temperatur på den absolutte nulpunkt, men jeg er dog ikke sikker på, at han
vil derop alligevel ...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : JJ

Dato : 13-02-02 20:57

> mere

> Hvordan f... har du fået fat i sådan én?

HAHA ! her har vi en virkelig sjov gut som tydeligvis mangler
opmærksomhed..........TAG DIG SAMMEN !

> Du får ikke dobbelt så mange svar, bare fordi du poster dit spørgsmål to

Og igen HAHA ! du tror måske ik det var et uheld ??? nåååhr nej jeg sender
jo altid 2 spørgsmål til grupperne ! ! ! hmmmm.......FÅ DIG ET LIV OG LAD
VENLIGST VÆR MED AT SVARER PÅ SPØRGSMÅLET HVIS IK DU KAN BARE SKRIVE EN
LILLE SMULE SERIØSE ORD ! ! ! ! !

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 13-02-02 21:03

"JJ" <topholt@hotmail.com> skrev i

> HAHA ! her har vi en virkelig sjov gut som tydeligvis mangler
> opmærksomhed..........TAG DIG SAMMEN !

Uha, som vi dog råber i dag.

> [...]
LAD
> VENLIGST VÆR MED AT SVARER PÅ SPØRGSMÅLET HVIS IK DU KAN BARE SKRIVE EN

Slap dog af, inden du får en blodprop. Du vil vel nødig dø i en alder af
ni ?

Når du poster to beskeder med to forskellige subjects kan det kun tolkes
som om, du prøver at få mere opmærksomhed.

Grunden til at jeg ikke besvarer dit indlæg er at dit spørgsmål ikke er
fyldestgørende. Du fortæller fx ikke noget om, hvilken type RAM du har,
hvilket er afgørende for hvor meget du kan time dem til. Ellers ville jeg
have fortalt dig, hvordan du kunne finpudse dine bios-indstillinger,
sådan at du _måske_ ville få en bedre 3d-ydelse i dine spil.

mvh
Peter

Fra : JJ

Dato : 14-02-02 15:17

> [...]
> have fortalt dig, hvordan du kunne finpudse dine bios-indstillinger,
> sådan at du _måske_ ville få en bedre 3d-ydelse i dine spil.

om så du var den sidste til at rådgive mig så ville jeg ikke en gang lade
dig fortælle mig hvordan man åbner en dåsesodavand ! men eller tak for alle
de latterlige ord du kunne fyrer af

p.s Og hold dig væk fra mine indlæg for efter tiden ! du kunne jo ingen gang
tage din egen mor seriøst !

Fra : Joe Sandøe

Dato : 14-02-02 16:26

"JJ" <topholt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
alle
> de latterlige ord du kunne fyrer af
>
> p.s Og hold dig væk fra mine indlæg for efter tiden ! du kunne jo ingen

PLONK

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-02-02 17:23

"JJ" <topholt@hotmail.com> skrev>

p.s Og hold dig væk fra mine indlæg for efter tiden ! du kunne jo ingen
gang
> tage din egen mor seriøst !

PLONK!

Fra : Deaster

Dato : 15-02-02 10:00

"JJ" <topholt@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3c6bc674$0$89104> >
> [...]
>
> om så du var den sidste til at rådgive mig så ville jeg ikke en gang lade
> dig fortælle mig hvordan man åbner en dåsesodavand ! men eller tak for

Hahaha, kan du ikke finde ud af at åbne en dåsesodavand ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Leif Chr. Andresen

Dato : 15-02-02 10:35

JJ skriver:

> p.s Og hold dig væk fra mine indlæg for efter tiden ! du kunne jo ingen gang
> tage din egen mor seriøst !

PLONK

--
Leif Chr. Andresen
http://home13.inet.tele.dk/andresen

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-02-02 21:59

> [...]
> steder hen !.....
> hvad kan jeg gøre for at for mere ydelse og så ikke fucke kortet op ????

Det kalder jeg immervæk en OC der vil noget, hvilken blæser bruger du så,
eller står den i frostboksen ?

Kim Larsen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-02-02 00:34

JJ wrote:

> hvad kan jeg gøre for at for mere ydelse og så ikke fucke kortet op ????

Installer de nyeste drivere til motherboard, grafikkort, lydkort... og
sørg for der ikke kører nogen overflødige ting i baggrunden.

Test med fx. 3dmark og sammenlign så din score med andre med tilsvarende
systemer.

Mvh

Bruno

PS. Formoder din 14000 Mhz cpu er en 1400 Mhz