test af stofanet
Fra : Palle Justesen

Dato : 12-02-02 19:35

På stofanet må jeg vente timevis på at indlæg videresendes til
nyhedsgrupperne. Det betyder i praksis, at mine indlæg, alene af den grund,
ofte bliver uaktuelle. Nu vil jeg så se, hvad tidsforsinkelsen er på
get2net, som jeg stadig er tilsluttet.

Undskyld dette off topic-indlæg.

Vh
PJ

Fra : MVP

Dato : 13-02-02 19:54

"Palle Justesen" <p.justesen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
grund,
> ofte bliver uaktuelle. Nu vil jeg så se, hvad tidsforsinkelsen er på

Hvad er der galt med news:dk.test ?

Mads

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 15-02-02 12:19

> [...]
> nyhedsgrupperne. Det betyder i praksis, at mine indlæg, alene af den grund,
> ofte bliver uaktuelle. Nu vil jeg så se, hvad tidsforsinkelsen er på

Jeg har haft samme problem, prøv istedet newsserveren dtext.news.tele.dk
Venligst Lars