Nye Suzuki DL-1000/V-strom
Fra : Nels Wolf

Dato : 12-02-02 19:37

Har den nye Suzuki DL-1000 /V-strom været prøvekørt i nogen MC-blade ? Her
tænker jeg ikke på de mange gange den har været omtalt under nyheder eller
om de mange pressemeddelelser, men om egentlige prøvekørsler. Eller har
nogen af jer været i sædet på så'n een' ?

--
Nels Wolf

Fra : bwl

Dato : 14-02-02 17:43

Sidder her og roder i mine BIKE blade. Jeg kunne sværge at de havde kørt en
test af den nye zuki V-Strom.....???, men jeg kan skutte finde det blad hvor
det var Nogen der har set det???

Brian W.

" samle cb 900 i uge 8 "

Fra : Nels Wolf

Dato : 15-02-02 18:17

"bwl" <dustyman41@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> test af den nye zuki V-Strom.....???, men jeg kan skutte finde det blad

Nope- jeg har selv Bike og de har omtalt /vist billeder af Suzuki'en flere
gange, men jeg har ikke set nogen egentlig test. De har derimod testet
Yamaha TDM900 som er lidt "af samme type" (men ikke sælges i DK) - så det er
nok den du husker på.

Nels Wolf

Fra : Kim Hansen

Dato : 15-02-02 18:39

On Fri, 15 Feb 2002 18:17:00 +0100, "Nels Wolf"
<NelsOleWolf@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Yamaha TDM900 som er lidt "af samme type" (men ikke sælges i DK) - så det er

Nogle stk kommer der til landet, jeg har lige været ude for at se på
både Suzukién og Yamahaén hos Mogens Pedersen Odense
Suzukién får de først i foretningen midt i marts, men Yamahaén får de
ikke, den vil han kun tage hjem på bestilling. Jeg mener at han sagde
der kom ca.50 Yamahaér til Dk. Mon ikke det er fordi at TRX og TDM 850
ikke solgte ret godt?
Det er en skam at de ikke har begge, jeg kunne godt tænke mig at
samligne dem, for de tiltaler mig begge to

Fra : Nels Wolf

Dato : 15-02-02 22:31

"Kim Hansen" <ksh@webnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke solgte ret godt?
> Det er en skam at de ikke har begge, jeg kunne godt tænke mig at
> samligne dem, for de tiltaler mig begge to

Enig! Det' der især fangede min interesse for den nye Suzuki var den
forholdsvis lave vægt; vel ca en 30-40 kg lavere end de andre i samme
klasse. Og prisen som blev lavere end først skønnet i divere blade.

En BMW R1150GS vejer jo på den anden side af 260 kg - og har så to ko-yvere
strittende ud til siderne parat til at fange den første træstub eller
kampesten! Og prisen...
En Triumph Tiger kunne være interessant , men er også tung og dyr. Eller
en Aprilia 1000 Caponord; Den er mere rimelig i pris- men man tør slet ikke
tænke på hvad det vil koste at vælte med sådan een når man hører om
Aprilia's uforskammet høje reservedelspriser .

Nå- men jeg må vel afvente til der kommer en test i eet eller andet blad for
at se om den er god nok, eller om vægten er kommet ned ved at bruge bølgepap
til stel og affjedring..

Nels Wolf

Fra : Christian Raaby

Dato : 17-02-02 15:52

> [...]
> tænke på hvad det vil koste at vælte med sådan een når man hører om
> Aprilia's uforskammet høje reservedelspriser .

Har du læst rejseenduro-testen i Bike nov-dec. 2001? Det er en sammenligning
mellem Aprilia CapoNord, BMW R1150 GS, Honda Varadero og Triumph Tiger.

Jeg kan evt. scanne og smide den i dk.binaer.motor hvis det har interesse?

Mvh.

Christian
TL1000S

Fra : Nels Wolf

Dato : 18-02-02 18:54

"Christian Raaby" <craaby@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Har du læst rejseenduro-testen i Bike nov-dec. 2001? Det er en
sammenligning
> mellem Aprilia CapoNord, BMW R1150 GS, Honda Varadero og Triumph Tiger.
> TL1000S

Tak for tilbuddet, men det er ikke nødvendigt da jeg selv abbonerer på
Bike - og ja, jeg har med stor interesse læst den omtalte test.

Nels Wolf