Toilet med P-lås
Fra : Stefan Lund-Rasmusse~

Dato : 12-02-02 18:05

Jeg har netop set i Bauhaus reklamen, at man kan få et Ifö Cera toilet til
1400(?) kr, men at det også fås med P-lås til ca 2000 kr.

Hvad i alverden er forskellen?

Stefan

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 12-02-02 19:39

"Stefan Lund-Rasmussen" <sl@danskeinvest.dk> wrote in message
> Jeg har netop set i Bauhaus reklamen, at man kan få et Ifö Cera toilet til
> 1400(?) kr, men at det også fås med P-lås til ca 2000 kr.
>
> Hvad i alverden er forskellen?

Og afløbet er ned (S) eller bagud (P).

Forstil dig et væltet "P"og den normale som er et væltet "S"

\MKG

Fra : Stefan Lund

Dato : 13-02-02 15:54

"Morten Klostergaard" <Mortenklostergaard@mail.dk> wrote in message
> "Stefan Lund-Rasmussen" <sl@danskeinvest.dk> wrote in message

> Og afløbet er ned (S) eller bagud (P).
>
> Forstil dig et væltet "P"og den normale som er et væltet "S"
>
> \MKG

Tak for svarene - det var jo slet ikke så avanceret som jeg havde frygtet

Stefan

Fra : carlo3

Dato : 12-02-02 21:00

"Stefan Lund-Rasmussen" skrev d. 12-02-02 18:05 dette indlæg :
> [...]
til
> 1400(?) kr, men at det også fås med P-lås til ca 2000 kr.

Hej Stefan
det er hvordan vandlåsen er opbygget hvis edt er en S lås løber vandet
lodret ned i aflåb
hvis det er P lås har det vandret start
Hilsen Carlo

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 13-02-02 17:21

Nix, det betyder at hvis man pisser lidt ved siden af, klapper brætter ned
og forhindrer yderligere spild.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen