Office XP - brug af harddisk
Fra : MLNielsen

Dato : 12-02-02 15:35

Hej Ng,

Efter jeg har installeret Office XP på min computer, oplever jeg at
harddisken "kører" næsten hele tiden.
- også når jeg slet ikke har startet nogle programmer i Office-pakken.

Er der andre der kender til problemet ?
Hvad kan man gøre ?

mvh
MLNielsen

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 17-02-02 15:02

Det er vel ikke virus scan?
Jeg har haft det samme på Win me + office Xp, men med Win xp + office xp og
ny opdateret virusprogram sker det ikke mere.
Det løser jo ikke dit problem men så har du da lidt mere.
Hilsen Torben

Fra : MLNielsen

Dato : 19-02-02 11:13

Hej Torben,

Jeg har slettet funktionen "Hurtig søgning" og det har hjulpet.
Tak for din hjælp.

mvh
MLNielsen

Torben Arbjørn <ta@hib.dk> skrev i en