Vandmærke til at blive stående???
Fra : Kurt

Dato : 12-02-02 15:42

Jeg vil gerne have et billede til at være vandmærke, det har jeg gjort og
får dermed til

at stå fast ligegyldigt om man ruller ned på siden. MEN!! Hvordan undgår jeg

at programmet indsætter billedet som tapet? Jeg vil kun have et billede!

Herudover vil jeg gerne have det billede placeret meget specifikt, til

venstre på siden og lidt ned - da det skal passe med designet til venstre i

menuen. Hvis I vil se eksemplet, ligger det på:

http://hjem.get2net.dk/pagels/start.htm .

Håber I kan hjælpe. Hilsen Kurt

Fra : Finn Jensen

Dato : 12-02-02 20:16

"Kurt" <K@xxPagels> skrev i en meddelelse
> [...]
undgår jeg

> at programmet indsætter billedet som tapet? Jeg vil kun have et

Ind i Page Properties og vælg Backgrund og vælg dit baggrunds billede og
derefter hak i watermarks.

Jeg ved desværre ikke hvad menuerne hedder på dansk så du må selv
oversætte hvis du har en dansk FP.

--
Venligst
Finn Jensen