NT-Eventlog, få alle oplysninger
Fra : Torben

Dato : 24-01-01 09:54

Hej

Jeg er ved at lave et program der kan læse en NT's eventlog. Jeg har fået
det meste til at virke, men nogle af eventsne indeholder noget ekstra info.
Jeg har en event der siger

eventtype 7000
Serviceprogrammet Eventlog Readerkunne ikke starte pga. fejlen %%5

Når jeg kigger med NT's eventreader, står der

Serviceprogrammet Eventlog Readerkunne ikke starte pga. fejlen
Adgang nægtet.

Mit spørgsmål er, hvordan kommer jeg til at omsæte de %%5 om til den tekst
den står for??

Håber at der er nogen der ved hvad jeg taler om:))

/Torben