SimRally i Danmark???
Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 12-02-02 13:05

Jeg har lige fået en forespørgsel fra en flok russiske mc'ere som gerne vil
deltage i SimRally i Danmark i år.. jeg har bare det problem at jeg ikke
aner hvad SimRally er ;)

Her er hvad de skriver:
"We are 6 Russian amateur bikers. We would appreciate if you help us to
find a web-site of SimRally, an annual festival of amateur bikers to be
carried out this year in Danmark. We would like to take part in this
meeting but unfortunately I failed to find any relating info in Inet."

Jeg gætter på at mailen har fundet vej til mig fordi jeg bl.a. har
mailadressen på http://www.simracing.dk & http://www.racesimcentral.com

Nogen der kan pege mig i den rigtige retning ??

Mikkel Gram-Hansen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-02-02 13:07

Mikkel Gram-Hansen <mikkel@gram-hansen.dk> wrote in article
<3c6904ce$0$89104$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> Jeg har lige fået en forespørgsel fra en flok russiske mc'ere som gerne
vil
> deltage i SimRally i Danmark i år.. jeg har bare det problem at jeg ikke
> aner hvad SimRally er ;)

Jeg tror de taler om FIM rally

http://www.fimrally2002.dk/ukindex.html

--
Mikkel

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 12-02-02 14:32

Ahhh... nu forstår jeg pludseligt bedre ;)
Takker, hvis de russere vil vide mere sender jeg dem nok forbi nyhedsgruppen
her.

Mikkel

Fra : james

Dato : 12-02-02 22:21

> Takker, hvis de russere vil vide mere sender jeg dem nok forbi nyhedsgruppen
> her.

Kan russere læse dansk?????

Fra : Ole Baun

Dato : 12-02-02 23:54

"james" <airthy@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan russere læse dansk?????

Nogen russere kan sikkert. Andre kan skrive på engelsk, fx dem her:
"Her er hvad de skriver:
"We are 6 Russian amateur bikers. We would appreciate if you help us to
Nogen danskere kan også skrive på engelsk, så måske kan det lade sig gøre

Ole Baun