Musikkcafe i København?
Fra : Åse Berg

Dato : 12-02-02 12:51

Hei
Jeg lurer på om dere kan anbefale et bra utested i København for den som er
glad i god musikk (pop/rock).
Vi er noen glade nordmenn som skal til København fra den 27. februar til den
2. mars, - kanskje vet dere også om en bra konsert som går da?

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 12-02-02 13:07

Prøv at se på http://www.billetnet.dk/?language=norwegian.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : R M Walker

Dato : 12-02-02 15:36

Du kan også prøve at søge på Alt om København,
der indeholder, ja, www.aok.dk

God tur

Robert

Fra : Kasper Aae

Dato : 12-02-02 17:39

On Tue, 12 Feb 2002 11:50:42 GMT, "Åse Berg" <aseberg@online.no>
wrote:

> [...]
>Vi er noen glade nordmenn som skal til København fra den 27. februar til den
>2. mars, - kanskje vet dere også om en bra konsert som går da?

Prøv her:

http://www.gaffa.dk/koncerter/livescenen.htm

De har en god søgemaskine hvor man kan søge på bestemte datoer og
musikgenrer.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : -A

Dato : 20-02-02 11:03

DenTue, 12 Feb 2002 11:50:42 GMT, kundgjorde:

http://www.spillesteder.dk er et godt sted at starte.

God Fornøjelse.

- A