Brækposer med tryk?
Fra : Klaus Jensen

Dato : 12-02-02 10:02

Hej!

Som et markedsføringsstunt er jeg på udkig efter at få fremstillet 1-2000
brækposer med vores eget tryk på. Vi har kontaktet et par firmaer der
fremstiller brækposer, men de ville slet ikke snakke med os om så lavt et
oplag (hvis brækposer kommer i "oplag").

Er der nogen der har en ide til, hvor man kunne få sådan noget lavet til
civiliserede priser?

- Klaus Jensen

Fra : Kjeldgaard

Dato : 13-02-02 10:21

Hej Klaus,
Øh - Jeg går ud fra, at poserne kune skal kaldes bræk-poser og ikke anvendes
hertil? I så fald kan du henvende dig til et lokalt trykkeri, og bede dem om
at indhente billigst mulige løsning. Du kan bede om tilbud, så får du en idé
om, hvorvidt det kan svare sig.

m.v.h. Kjeldgaard

Fra : Klaus Jensen

Dato : 13-02-02 19:19

"Kjeldgaard" <kjeldgaard4@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
om
> at indhente billigst mulige løsning. Du kan bede om tilbud, så får du en

Faktisk skal det være rigtige brækposer. Firmaet sælger nemlig forskellige
former for litteratur og udstyr til piloter.

- Klaus

Fra : Kjeldgaard

Dato : 17-02-02 21:24

> [...]
>
> Faktisk skal det være rigtige brækposer. Firmaet sælger nemlig forskellige
> former for litteratur og udstyr til piloter.

Hej igen,

Velbekommen - nå, jeg vil nu tro, at det er et spørgsmål om at definere
papirkvalitet/-behandling. En pilot brækker sig næppe i posen, så mon ikke
en "look-a-like" udgave af en pose kan gøre det? Du kan jo også være rigtig
fræk og henvende dig til f.eks. Mærsk Air og/eller SAS og forhøre dig om
deres leverendør. Så kan du måske få en aftale i stand med leverendøren,
hvor du hægter dig på den næste stor-ordre og får leveret x antal brækposer
(det må jo nærmest svare til, når bryggerierne kører deres produktion af
billig-øl efter de har kørt mærkevarerne). Ja - det er en vild idé, men
måske kan det lade sig gøre??

/Lise Kjeldgaard

Fra : Homer

Dato : 27-08-02 22:23

"Klaus Jensen" skrev d. 12-02-02 10:02 dette indlæg :
> [...]
et
> oplag (hvis brækposer kommer i "oplag").
>
> Er der nogen der har en ide til, hvor man kunne få sådan noget lavet

Hej Klaus
Jeg fik først læst dit spørgsmål idag. Måske har du længst løst
problemet.
Løsningen kunne være:
1. Kontakt andre (!) firmaer, der fremstiller brækposer. Her kunne jeg
hjælpe med en del adresser og kontakter.
2. Køb "generic white bags" og få en lokal trykkeri til at færdiggøre
produktet.
3. Bliv inspireret: jeg har en større samling brækposer, i øjeblikket
1341 forskellige poser, blandt andet fake sicknessbags, som blev
fremstillet som markedsføringsstunts (ny Mini, british food agency,
osv.)

mvh
Homer

http://www.kandu.dk/

Fra : Dan

Dato : 28-08-02 14:37

Kontakt evt. rotation-media.dk. De kan lidt af hvert :)