Hvad betyder det
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 24-01-01 10:37

På nogen maskiner kommer denne fejlmeddelse frem under installationen af et
program jeg har lavet, og på andre gør den ikke.

An error occorured while registering the file
'C:\WINDOWS\SYSTEM\MSRD2x35.dll'

Hvorfor kommer denne fejlmeddelse og hvad kan jeg gøre for at rette det ?

Så kan man trykke ignorer, hvorefter inst. afsluttes. Når programet forsøges
startet skriver det:

Runtime error '3251'
Operation is not supported for this type of object.

Håber nogen har en ide til løsningen.

Ps. kender nogen et godt program til at lave instalationer med og som ikke
koster en formue.
For det er altid i installationen jeg får problemerne,

Med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Thomas Munch

Dato : 30-01-01 13:32

Hej!

Filen kan ikke registreres.
Dette kan forekomme fordi denne dll er afhængig af at andre dll'er er
registreret.
Hvis man checker msrd2x35.dll i dependency walker, vil man se at den er
afhængig af:
msjt3032.dll
kernel32.dll
user32.dll
advapi32.dll
check at disse dll'er er på din maskine først, før msrd2x32.dll forsøges
registreret.
inkluder dem evt. i dit installationsscript.

dependencywalker kan hentes her:
http://www.dependencywalker.com/

Bruger du package and deployment wizard som følger med VB til at lave
installationer med?