1942!!!!
Fra : Jasper Norman

Dato : 12-02-02 00:21

Hej.

Kender nogen et sted hvor jeg kan downloade alle de "gode gamle" fx "1942"
og alle de andre arcade spil?

- Jasper

Fra : Johnny Berndt

Dato : 12-02-02 05:10

Der er en del muligheder på
´www.bhlegend.com
jab

Fra : Gizmoduck

Dato : 12-02-02 10:29

www.mame.dk

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : A. Andersen

Dato : 12-02-02 14:13

Må gerne mail mig direkte med link til download, eller sende spillet over
mail( hvis under 5mb)
Jeg kan ikke finde ud af hvilke filer jeg skal downloade.

Andreas