Bumser på dilleren
Fra : Mejt@hemmelig.url

Dato : 11-02-02 23:37

hej alle.
jeg har hvide knopper på pikken.
Jeg har ingen ide om hvad det er, men de er irreterende. Man kan godt
presse dem ud, for det meste.

Nogen der ved hvad det kan være, og hvad men kan gøre ved det?

// mejt

Fra : Tomas O.

Dato : 11-02-02 23:43

Mejt@hemmelig.url skrev:

> [...]
> kan godt presse dem ud, for det meste.
>
> Nogen der ved hvad det kan være, og hvad men kan gøre ved

Det er talgkirtlerne der overproducerer en smule. Men smut op til
din læge og lad ham/hende kigge på kalorius.

Hilsen
Tomas O.

Fra : PG

Dato : 12-02-02 11:27

mener du på selve hovedet, eller rundt omkring?

hmm av..

Hvis det er talgkirtler så er de der for at holde fugtigheden omkring penis
hovedet sådan som det nu skal være, for at det ikke fuldstændig ud tørre.
For så vil det gøre herre nas at trække forhuden tilbage.

> Det er talgkirtlerne der overproducerer en smule. Men smut op til
> din læge og lad ham/hende kigge på kalorius.
En god idé, var selv deroppe for at få mit tjekket, samtidig med at jeg blev
tjekker for diverse andre sygdomme. Det er slet ikke så slemt som man går og
tror...

/PG

Fra : Lille mig

Dato : 12-02-02 00:48

Gå til lægen omgående!! Det KAN være en sygdom.

/Helle

Fra : Some@one.dk

Dato : 12-02-02 01:09

On Tue, 12 Feb 2002 00:47:39 +0100, "Lille mig" <helle@jirty.dk>
wrote:

>Gå til lægen omgående!! Det KAN være en sygdom.

Jeg har haft dem så længe jeg husker. Så jeg tror ikke at det er en
sygdom.

Fra : olfert25

Dato : 12-02-02 13:50

"Mejt@hemmelig.url" skrev d. 11-02-02 23:37 dette indlæg :
> [...]
> presse dem ud, for det meste.
>
> Nogen der ved hvad det kan være, og hvad men kan gøre ved det?

hej mejt!

Jeg har også haft det! Jeg fik at vide af min læge at det kan have noget
med talgkirtlerne og gøre, men på mig gik det over igen og jeg kunne
nemt trykke dem ud. Du kan smøre evt. med verseline, hvis det svier for
meget

olfert25

http://www.kandu.dk/