Skærme
Fijala 3554
Har 4000 kr, skal bruge 4, 17" monitorer ?~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-02-02 22:53

Ja, står og skal bruge 4 stk 17" monitorer, de må gerne være brugte, bare de
er købt i en butik (er til et firma, så der skal være kvitt) ... Regner ik
med at kunne få dem som nye, men håber på noget brugt ! Nogen gode foreslag
til hvor det kan lade sig gøre? Eller hvordan man kan få nogle 15" monitorer
til en slik ... Har nemlig set et sted hvor de tar den gamle 15" + 1000 kr
og giver en ny 17" ...

Santa Xcaze

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 11-02-02 22:59

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> skrev

> [...]
monitorer
> til en slik ... Har nemlig set et sted hvor de tar den gamle 15" + 1000

Jeg har set spritnye Daewo 17" skærme i min lokale Bilka til 1299,-
Mon ikke du kan prutte lidt om prisen, hvis du køber fire?

mvh
Peter

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-02-02 23:04

"Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk> wrote in message
> [...]
monitorer
> til en slik ... Har nemlig set et sted hvor de tar den gamle 15" + 1000 kr

Du har fået besked på ICQ;, men til andre måske:

http://www.samtron.com/product/76e_spec.html

til 1345 kroner stykket hos www.m-e.dk som forresten er en dejlig "butik" at
handle i,.,.

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 12-02-02 11:15

Vi har en bunke gamle 17" af forskellig kvalitet stående.. smid mig en
email