Office 2000 --> Office 2002
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 11-02-02 22:16

Hej,

Jeg sidder overfor en maskine som har installeret Windows XP og med en
Office 2000. Nu skal der opgraderes til Office XP (2002).

Kan jeg bare installere oveni, eller anbefales det at man
afinstallerer den gamle Office først?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle Hans Jensen

"I took the initiative in creating the internet" - Al Gore

Fra : Daddy

Dato : 11-02-02 22:32

For at få et 100 % godt resultat ville jeg afinstallerer 2000 også
installerer XP. Dine Office-filer bliver aktive igen, lige så snart Office
er installeret.

--
Daddy
ICQ#143979950

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 11-02-02 22:43

A dude from the usenet called "Daddy" <daddydenmark@hotmail.com>
wrote:

>For at få et 100 % godt resultat ville jeg afinstallerer 2000 også
>installerer XP. Dine Office-filer bliver aktive igen, lige så snart Office
>er installeret.

Takker.. Ville bare lige være sikker...

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-02-02 21:58

> Takker.. Ville bare lige være sikker...
>
> --
Derudover er der en funktion i xp som automatisk finder tidligere versioner
og tilbyder at fjerne dem, inden installationen af xp finder sted.

Kurt