Andet multimedie
bentjuul 3670
Besynderligt grafikproblem...
Fra : Flemming C. Lund

Dato : 11-02-02 22:16

Jeg har et lidt underligt grafikproblem. Prøv engang at klikke på linket

http://www.invocator.com/test/index.htm

og tryk derefter på "klik" i venstre hjørne. I ser så min hjemmeside, hvor
der som baggrund er noget grafik. Mit problem er at nogen af stregerne i
grafikken af en eller anden grund bliver ujævn og nærmest pixeleret, når de
bliver indsat på hjemmesiden. Jeg forstår det ikke, for billederne ser fine
ud, når jeg laver dem i Photoshop eller bruger dem i f.eks. Flash. Jeg
syntes også, at det er underligt, at det kun er nogen af stregerne som
bliver ujævne. Er der nogen, der har en forklaring på, hvordan jeg kan undgå
dette problem?

Fra : Niels Andersen

Dato : 11-02-02 22:40

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> wrote in message
> http://www.invocator.com/test/index.htm
> Mit problem er at nogen af stregerne i
> grafikken af en eller anden grund bliver ujævn og nærmest pixeleret,

Hvis billederne ser fine ud inden de bliver indsat, så er det nok et
flash-spørgsmål, og ikke et grafik-spørgsmål.

Måske bliver grafikken ikke vist i præcis den rigtige størrelse?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 12-02-02 13:05

Jeg tror ikke at det kan være et Flash spørgsmål, for det er kun grafikken
til venstre ved menuen der er Flash, mens grafikken øverst er ren jpg.