Program til boligindretning
Fra : Steen Andersen

Dato : 11-02-02 21:15

Hej!
Jeg har hørt om et program til indretning af bolig. Det skulle være gratis
og kan bruges til at "flytte" rundt med sine møbler, når man har indtegnet
sine rum.
Nogen der ved hvad det hedder og hvor det kan downloades??

-Steen

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 12-02-02 03:54

On Mon, 11 Feb 2002 21:14:51 +0100, "Steen Andersen"
<duebjerg@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>sine rum.
>Nogen der ved hvad det hedder og hvor det kan downloades??

Der er flere køkken-, kontor- og møbelfirmaer, som tilbyder sådan et
(bl.a. Club 8 og IKEA), men du kan jo kun flytte rundt med lige netop
deres produkter.
Prøv evt. at finde noget share/demoware i stedet - f.eks.
http://www.artifice.com/free/dw_lite.html

Lars

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 12-02-02 16:01

> [...]
> deres produkter.
> Prøv evt. at finde noget share/demoware i stedet - f.eks.

Min kone kom forleden hjem med et program til netop det formål. Det virker
faktisk ganske glimrende. Jeg mener hun fandt det i Netto eller Fakta eller
noget lignende til en 50'er. Det´da næsten også gratis.

Kåre

Fra : Ole Mølgaard

Dato : 12-02-02 18:30

Der findes et program der hedder "SmartDraw"

Det kan tegne alt fra flow diagrammer til grundplaner og køkkenelementer og
jeg synes personligt det er ret godt. Desuden kan downloades færdige
templates og objekter, f.eks køkkenelementer el. lign.

Vrsion 6 kan downloades på deres hjemmeside og kan afprøves frit 1 mdr.

mvh

Ole

Fra : Marlene

Dato : 12-02-02 18:47

Kåre Kjeldsen <eva.kaare@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a4bao4$2vf$1@sunsite.dk...

> [...]
eller
> noget lignende til en 50'er. Det´da næsten også gratis.

Ja, det var fra Netto!

Mvh. Marlene.