SMS via GPRS - nogen forskel?
Fra : Spindoktoren

Dato : 11-02-02 20:21

Hejsa allesammen,

Jeg er lykkelig ejer af en Ericsson T68 med et GPRS understøttelse, som
virker problemfrit. Jeg kan se på opsætningen at det er muligt at sende
(SMS) beskeder via GPRS istedet for almindelig GSM, spørgsmålet er så om det
gør nogen forskel, praktisk eller økonomisk? Håber der er nogen som kan være
mig behjælpelig!

(" Tilværelsens inderste princip er ikke kamp, men samspil ")

Fra : Anders HJ

Dato : 11-02-02 22:01

> [...]
det
> gør nogen forskel, praktisk eller økonomisk? Håber der er nogen som kan

Der er to væsentlige fordele ved at sende SMS via GPRS, disse er:

- Det går ca. dobbelt så hurtigt, hvilket man opdager når man sender kædede
beskeder
- Det er gratis

Det siges dog at Sonofon har lukket for SMS via GPRS, så du skal have TDC
for at kunne bruge det.

Anders

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 12-02-02 00:55

Uhm... dejlige fordele :)

Kristian Bønnelykke Nielsen
http://www.stairway.dk

Fra : Spindoktoren

Dato : 13-02-02 06:15

"Kristian Bønnelykke Nielsen" <kbn@stairway.dk> wrote in message
> Uhm... dejlige fordele :)

Giver det lige et forsøg ;)

> kædede

Det håbede jeg du ville sige ;-D Ved du hvordan det forholder sig med et
Orange abonnement? Andre der ved noget?

TDC

Så er spørgsmålet bare om det kan lade sig gøre med Orange, giver det det et
forsøg og skriver tilbage senere. Nok først i aften. Tak for svaret,
Kristian!

(" Tilværelsens inderste princip er ikke kamp, men samspil ")

Fra : Spindoktoren

Dato : 13-02-02 06:43

> Så er spørgsmålet bare om det kan lade sig gøre med Orange, giver det det
et
> forsøg og skriver tilbage senere. Nok først i aften.

Suk, det kan desværre ikke lade sig gøre. Nul fordele til moi ;-/

(" Tilværelsens inderste princip er ikke kamp, men samspil ")