Hjælp til frontpage
Fra : Carsten

Dato : 11-02-02 19:26

Et lille spørgsmål.
Jeg har to rullegardiner.
Det ene går på afdeling og det andet på navn.
Hvis afdelingen "Produktion" vælges, skal navnene Hans, Peter og Benny
optræde i det næste rullegardin. Hvis afdelingen "Ledelse" vælges skal
navnene Knud, Grete og Lene derimod optræde i det næste rullegardin.
Hvordan gøres dette?
Svar venligst her i gruppen eller på min mail: thorsen@edb.dk

På forhånd tak.

Carsten

Fra : p@lex

Dato : 03-03-02 21:45

"Carsten" <try.to@guess.who> skrev i en meddelelse
> [...]
> optræde i det næste rullegardin. Hvis afdelingen "Ledelse" vælges skal
> navnene Knud, Grete og Lene derimod optræde i det næste rullegardin.

Jeg kan ikke svare dig på dit spørgsmål men henvise/anbefale dig at gå til
dk.edb.webdesign.frontpage.