Hjælp til Excel
Fra : Carsten

Dato : 11-02-02 19:22

Hej med jer.
Jeg håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig. Sagen er som følger....
Det drejer sig om fraværsregistring hvor jeg fra en tabulatur separeret fil
kan indsætte nogle data i et excelregneark. Data som jeg får fra webben er:
Afdeling, Navn, Fraværstype, Fra (dato), Til (dato), Antal hele fraværsdage.

Her er mit spørgsmål.

Lad os antage at regnearket ser ud som følger (dette er de output data jeg
har fået)
A1 B1 C1 D1
E1 F1
Produktion Peter Syg 2
4 3
Peter har været syg i 3 dage da begge dage er incl.

G1, H1, I1, J1 osv er datoerne i måneden startende med datoen den 1 ved G1.
Altså skal der stå SYG i felt H1, I1 og J1. Jeg skal på en eller anden måde
have markøreren til at stå i felt H1 og gentage outputdata "Syg" 3 gange. 3
fordi han har været syg i 3 dage (fås fra felt F1).

Er der nogen der har en god ide til hvordan dette gøres?

Forslag kan postes her i gruppen eller på min mail: thorsen@edb.dk

På forhånd tak.

Carsten

Fra : Leo Heuser