Fra : Martin Møller

Dato : 11-02-02 17:30

Fra: "f00ge" <canute@****NOT4SPAM****f2s.com>
Emne: Geforce4 pris til Maj.
Dato: 11. februar 2002 17:13

Nogle bud på, hvad et GF4 Ti 4400 kommer til at koste den 24. Maj?

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg skal hoste op med de 3000kr. nu,
eller vente til 24. maj og evt. købe det billigere dér.
Spørgsmålet er bare, hvor meget billigere det bliver.
Hvis det kun falder 2-300, kan jeg vel lige så godt 'nyde' det nu.

Hvad tror I? Der når vel næppe at komme et GF5 før den tid...

Tror du skal spørge i dk.edb.hardware.grafikkort

Martin

Fra : Cleaner

Dato : 11-02-02 23:56

snip

>Hvad tror I? Der når vel næppe at komme et GF5 før den tid...

Jeg har hørt et rygte om at GF5 kommer til efteråret....

Cleaner

Fra : Poul Christensen

Dato : 12-02-02 14:52

Hej.

> Hvad tror I? Der når vel næppe at komme et GF5 før den tid...

Nej, men hvorfor ikke købe et GF3? Du sparer penge, og det varer alligevel
et stykke tid, før der udkommer spil, der udnytter GF3's funktioner og
præstationer fuldt ud, og dermed endnu længere tid, før GF4 udnyttes fuldt
ud.

Efter min bedste overbevisning er vi ude over det, der er synligt - de
forskelle, der findes, kan kun måles, ikke ses i praksis.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Óðin

Dato : 14-02-02 21:35

"Poul Christensen" <chrispo@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Efter min bedste overbevisning er vi ude over det, der er synligt - de
> forskelle, der findes, kan kun måles, ikke ses i praksis.

Wrong! Du får ikke de mest krævende spil til at køre 1280 x 1024 i 32bit i
konstant over 40 fps på et GF3 Ti500, hvilket gør at det er helt flydende.
Spillene kræver mere og mere, derfor skal der kraftigere grafikkort til.
Såvidt jeg husker, er der ikke nye features på et GF4 ? Det er vidst bare
hurtigere.

Mvh. Óðin

Fra : Midway

Dato : 14-02-02 22:12