finaly:-)
Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-02-02 16:37

Endelig en ordenlig X native-newsreader - tilmed en der understøter core
graphics

<http://www.smfr.org/mtnw/downloading.html>

<icq:131382336>

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-02-02 17:13

Morten Reippuert Knudsen <spam@reippuert.dk> writes:

> Endelig en ordenlig X native-newsreader - tilmed en der understøter core
> graphics

Men den er jo ikke MacSoup?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-02-02 17:54

In article <m3eljshu98.fsf@mymlan.netcetera.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Men den er jo ikke MacSoup?

Nej, men bortset fra den grafiske trådning og manglende farvning af
citeringsnivau er den næsten lige så god - offlinereading klares med
leafnode.

Alt i alt er den i al fald langt bedre (læs: hurtigere, stabil, ituitiv
og elegant) end Thoth som ellers har været den eneste fuldt
funktionsdygtige native newsreader.

<icq:131382336>

Fra : Michael Jack

Dato : 11-02-02 18:17

In article <spam-4ECDCF.16364411022002@news.cybercity.dk>,

> <http://www.smfr.org/mtnw/downloading.html>

Jeg kan ikke få den til at åbne http URL'er i min browser. Jeg får
istedet en fejl 39.

Andre der oplever det samme?

Mvh. Michael

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-02-02 18:58

In article <michjack-C692D1.18163811022002@news000.worldonline.dk>,
Michael Jack <michjack@spamfilter.dk> wrote:

> Jeg kan ikke få den til at åbne http URL'er i min browser. Jeg får
> istedet en fejl 39.

Hvordan er dine url helpers indstillet?

> Andre der oplever det samme?

ikke jeg

<icq:131382336>

Fra : Michael Jack

Dato : 11-02-02 19:21

In article <spam-51E1AE.18575011022002@localhost>,

> Hvordan er dine url helpers indstillet?

Jeg har hak i de to Helper Settings i MT-NW (ikke sikker om den øverste
af disse har betydning). I System Preferences -> Internet -> Web har jeg
(aktivt) valgt Internet Explorer som Default Web Browser.

Har prøvet både at Cmd-klikke og vælge "Open URL" med et link markeret,
men der popper bare en fejlbesked frem.

Præcis hvad gør du for at åbne en http URL i MT-NW?

Mvh. Michael

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-02-02 19:50

In article <michjack-07A351.19204511022002@news000.worldonline.dk>,
> [...]

> men der popper bare en fejlbesked frem.
>
> Præcis hvad gør du for at åbne en http URL i MT-NW?

æble klikker eller
bruger: Special -> Open url
bruger: MT-Watcher -> Services (omniweb.app og mail.app)

kig i IE's helper indstillinger - (og rediger dem evt. så du er sikker
på at de peger på de rette programmer)

<icq:131382336>

Fra : Michael Jack

Dato : 12-02-02 15:50

> [...]
Michael Jack <michjack@spamfilter.dk> wrote:

> Jeg kan ikke få den til at åbne http URL'er i min browser. Jeg får

Nogen gør i hvert fald:

<http://www.smfr.org/mtnw/version_history.html>

Reported Issues in 3.2:

[snip]

-39 error when clicking URL (if IE browser is running)

[snip]

Mvh. Michael

Fra : Jonas Voss

Dato : 11-02-02 23:01

> Endelig en ordenlig X native-newsreader - tilmed en der understøter core
> graphics

Ved ikke om denne understøtter Core Graphics, men Purple News
<http://www.blackcat-software.com/purple.html> ser lovende ud. Læg mærke
til, at 'Thread tree view' står på 'potential feature list'

Det er en Alphaversion der pt er tilgængelig, men Mr. Savage arbejder
hårdt på sagen...

--
//Jonas @ 55.7,12.5
blog | <http://verture.net/>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-02-02 23:32

In article <1f7gqdw.1rt3nja1v2z7vsN%spamthis@verture.net>,
spamthis@verture.net (Jonas Voss) wrote:

> Ved ikke om denne understøtter Core Graphics, men Purple News
> <http://www.blackcat-software.com/purple.html> ser lovende ud. Læg mærke
> til, at 'Thread tree view' står på 'potential feature list'

Kigger på den ved lejlighed, men jeg er ved at være træt af at forsøge
mig ud i ufærdige native newsreadere.

MT-Newswatcher understøtter core-graphics, brug af trediparts email
program osv. men desværre ikke text services så jeg kan få inline
stavekontrol. Heldigvis understøttes en af Mac OS X's mest oversete
features: "Services", så man kan bruge en trediparts stavekontrol.

Der var en venlig sjæl der for et par uger siden anbefalede
"CocoaAspell" men jeg kan ikke få skidtet til at virke - den valgte
ordbog glemmes efter hver logout, og jeg kan slet ikke få den til at
dukke op i services menuen

<icq:131382336>

Fra : bassballs

Dato : 13-02-02 19:37

On Mon, 11 Feb 2002 16:36:45 +0100, Morten Reippuert Knudsen wrote:

> Endelig en ordenlig X native-newsreader - tilmed en der understøter core
> graphics
>
> <http://www.smfr.org/mtnw/downloading.html>

jamen det er jo lige hvad jeg har ventet på men, jeg får den ikke til at
virke efter hensigten, når jeg vil downloade en fuld liste over grupper
på newsserveren hos TDC så kører "task'en" rigtignok , men når den så er
færdig er gruppevinduet stadigt tomt og meldingen no groups at
news.inet.tele.dk , jeg prøvede så idag at søge efter nye grupper og så
popper der 3 op i et nyt vindue, så det virker som om at der et eller
andet sted i systemet er en cache der ved noget. har i en ide om hvordan
jeg får gang i den?

Jeg læser lige nu news groups på pan under XDarwin og den er helt cool ,
men stadig lidt for "netscape/outlook agtig i sit udseende.

Jeg sidder på Os X 10.1.2 , så er det på plads.

hilsen A.K.Watanabe

Fra : bassballs

Dato : 13-02-02 20:57

In article <pan.2002.02.13.19.36.36.952081.340@mac.com>,
bassballs <anders@mac.com> wrote:

> [...]
> men stadig lidt for "netscape/outlook agtig i sit udseende.
>
> Jeg sidder på Os X 10.1.2 , så er det på plads.

Godt ord igen nu har jeg selv fundet ud af det..undskyld ulejligheden,
den er jo rigtig god den her og "Eudora/Pine agtig" Hurra

AK

--
BassBalls a/k/a A.K.Watanabe
Only on Os X And Linux

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-02-02 22:52

> [...]

> popper der 3 op i et nyt vindue, så det virker som om at der et eller
> andet sted i systemet er en cache der ved noget. har i en ide om hvordan

newswatcher:

Windows -> Show full Group List -> "navnet på din server"

Special -> Rebuild Full Group List

File > New Group Window

træk en gruppe fra din liste over i i dit oprettede "Group Window"

<icq:131382336>

Fra : bassballs

Dato : 14-02-02 00:52

In article <spam-7EFB4C.22515813022002@localhost>,

> [...]
>
> Special -> Rebuild Full Group List
>
> File > New Group Window
>
> træk en gruppe fra din liste over i i dit oprettede "Group Window"

Tak skal du have, du har nu sikkert set at jeg fandt ud af det, men
oplysningen er jo god, da andre kan komme i samme situation.

Hilsen AK

--
BassBalls a/k/a A.K.Watanabe
Only on Os X And Linux

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 18-02-02 23:26

> Endelig en ordenlig X native-newsreader - tilmed en der understøter core
> graphics
>
> <http://www.smfr.org/mtnw/downloading.html>

Prøvede den. Den lagde simpelthen Suppen ned. Måske var det en
misforståelse, at jeg både downloadede Xversionen og 9-versionen. Så nu
er det røget ud igen.
Vil ikke så gerne undevære MacSoup :)

--
venlige hilsner, Mich. Ottosen