Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Kun sort/hvid?? Det kan da ikke være rigti~
Fra : Morten Trab

Dato : 11-02-02 16:09

Hejsa..

Jeg sidder i øjeblikket og leger lidt med et ASUS V3400 med TV-Out, men
hvordan kan det være at jeg kun kan få et sort/hvid billede frem på mit TV??
Til at forbinde PC og TV har jeg et S-VHS kabel, sat i et
scart-omformer-stik...Det har virket med det stik, til mit "gamle" DXR-3
kort til mit DVD-drev, men det vil ikke umiddelbart med det her
grafikkort...

Jeg har installeret nVIDIA's 23.11 detonator drivere...

Jeg kører desuden WinXP Pro DK..

Mvh. Morten.

Fra : Thomas

Dato : 11-02-02 17:18

"Morten Trab" <trab@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> scart-omformer-stik...Det har virket med det stik, til mit "gamle" DXR-3
> kort til mit DVD-drev, men det vil ikke umiddelbart med det her

Prøv at læse lidt tilbage i gruppen, det spørgsmål er blevet stillet mange
gange ...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Morten Trab

Dato : 12-02-02 11:44

> Prøv at læse lidt tilbage i gruppen, det spørgsmål er blevet stillet mange
> gange ...

Det står ikke noget om det i min reader...

Fra : Thomas

Dato : 12-02-02 22:10

8/2 2002: news:3c640e2e$0$230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
30/1 2002: news:3c581ff8$0$89083$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
19/1 2002: news:3c496e1f$0$80527$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-02-02 17:33

"Morten Trab" <trab@privat.dk> skrev:
> Jeg sidder i øjeblikket og leger lidt med et ASUS
> V3400 med TV-Out, men hvordan kan det være at jeg
> kun kan få et sort/hvid billede frem på mit TV?

Bruger du TV Tools?
<http://makeashorterlink.com/?Z54B1266>

> Til at forbinde PC og TV har jeg et S-VHS kabel, sat i
> et scart-omformer-stik...

Har du denne adapter?
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=10>

Eller denne?
<http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=8>

Ja, jeg ved godt man ikke kan se forskel, men den første
kan få TV der ikke er kompatible med SVHS signaler til
at modtage dem alligevel.

>Det har virket med det stik, til mit "gamle" DXR-3 kort
> til mit DVD-drev, men det vil ikke umiddelbart med det
> her grafikkort...

Ja, det lyder underligt.
Hvordan står dine PAL/NTSC indstillinger, de skal jo stå
til PAL.

Venligst
Mikael
- Som selv har problemer med TV-out og farver...

Fra : Morten Trab

Dato : 12-02-02 11:46

> Eller denne?
> <http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=8>

Det er den her jeg har...

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-02-02 12:54

> Det er den her jeg har...

Så skal du have fat i denne, efter sigende:

Fra : Morten Trab

Dato : 12-02-02 13:46

> Så skal du have fat i denne, efter sigende:
> <http://www.av-supply.dk/produkter.php?show=10>

Hvordan kan det være at det virker fint med det stik jeg har på mit DXR-3
kort fra Creative???

Mvh. Morten