Andet multimedie
bentjuul 3670
Barometer
Fra : Lasse

Dato : 11-02-02 13:55

Hej
Hvor finder jeg, eller hvordan laver jeg et barometer.
Vi samler penge ind, og på hjemmesiden, skal man så se hvor langt vi er
nået. Derfor skal barometer være dynamisk, så det kan ændres alt efter hvor
mange penge der er på kontoen ...

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 12-02-02 03:58

"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
er
> nået. Derfor skal barometer være dynamisk, så det kan ændres alt

Mon ikke du skulle finde dig en web-design gruppe?

Niels

Fra : Lasse

Dato : 13-02-02 11:13

"Niels P Sønderskov" <npsonder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mon ikke du skulle finde dig en web-design gruppe?
>
> Niels

Hej
Jeg har spurgt i forskellige grupper.
Det kunne være man har mulighed for at lave noget i excel ?

Fra : Claus Slot

Dato : 24-02-02 14:35

Hej Lasse

Du kan finde et her: