Fjernelse af SP-1 til office XP.....!
Fra : James Bond

Dato : 11-02-02 10:51

Hejsa

Nogle som ved hvordan man fjerner SP-1 fra Office XP dk version !!??

Tak på forhånd

EK

Fra : Søren Solhøj

Dato : 11-02-02 15:48

"James Bond" <stakit@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogle som ved hvordan man fjerner SP-1 fra Office XP dk version !!??

Tja hos mig ligger den i Tilføj/fjern programmer

> Tak på forhånd

selv tak

Søren

Fra : James Bond

Dato : 11-02-02 17:34

Hej Søren

Ja, det er jo godt nok lidt mystisk.......

Jeg har arbejdet lidt mere i sagen, og på Microsoft's hjemmeside står at
SP-1 ikke kan fjernes igen, fra Office XP !!

Hvordan det så kan lade sig gøre hos dig er ???

Fra : Søren Solhøj

Dato : 11-02-02 18:09

> [...]
> SP-1 ikke kan fjernes igen, fra Office XP !!
>
> Hvordan det så kan lade sig gøre hos dig er ???

Hm nu overså jeg godt at det skulle være dansk, jeg har den engelske
version. Men det burde da være det samme. Dengang jeg hentede den, mener jeg
at jeg blev spurgt i en dialog boks, om jeg ville have muligheden for at
fjerne den igen. Det klikkede jeg så ja tak til.

Søren

Fra : Søren Solhøj

Dato : 11-02-02 18:11

> [...]
>
> Jeg har arbejdet lidt mere i sagen, og på Microsoft's hjemmeside står at
> SP-1 ikke kan fjernes igen, fra Office XP !!

Ja det kan jo fjernes ved at fjerne office xp og så geninstallere igen.

Søren

Fra : James Bond

Dato : 11-02-02 19:07

Ja, det er rigtigt. Afinstaller office, samt mappen "office update".
Installer igen, og office er uden SP-1.

Der er åbenbart forskel på DK og UK version, for i DK versionen får man ikke
muligheden for at vælge !!

Fra : Søren Solhøj

Dato : 11-02-02 21:35

> Ja, det er rigtigt. Afinstaller office, samt mappen "office update".
> Installer igen, og office er uden SP-1.

Hvorfor vil du forresten af med sp1??

Søren