Hurra for saybia
Fra : wuddles

Dato : 11-02-02 10:08

endeligt noget nyt ordentligt kvalitets musik, i disse eyeQ tider...

Fra : Andrew

Dato : 11-02-02 15:12

> endeligt noget nyt ordentligt kvalitets musik, i disse eyeQ tider...

Nyt ville jeg ikke kalde det, men det er så absolut noget af det ultimativt
bedste på den danske musikscene i øjeblikket!

Håber selv på lidt nyskabning fra gruppen næste gang de kommer med et
udspil! De har sgu talentet til at lave fed musik de fyre!

Og HUS, han skriver bare de mest fantastiske tekster jeg længe har hørt!!!

Mvh Anders

Fra : Mogens

Dato : 11-02-02 18:43

"wuddles" <not@used.com> skrev i en meddelelse
> endeligt noget nyt ordentligt kvalitets musik, i disse eyeQ tider...

Nyt er vist så meget sagt. Lyder unægtelig rigtig meget som Coldplay som
immervæk imho gør det en del bedre, men absolut ikke tosset af at nyt dansk
band.

Fra : AJC

Dato : 11-02-02 23:24

"wuddles" <not@used.com> wrote in message
> endeligt noget nyt ordentligt kvalitets musik, i disse eyeQ tider...

Ja, jeg købte CD'en idag. Jeg glæder mig til at høre den!

Mvh
AJC (som ellers helst lytter til The Corrs!).

Fra : wuddles

Dato : 12-02-02 01:18

> Ja, jeg købte CD'en idag. Jeg glæder mig til at høre den!
Den rykker for vildt... mere af den kaliber...

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-02-02 11:45

> Den rykker for vildt... mere af den kaliber...

Jeg vil stille mig op i rækken af folk, som kalder Saybia en glimrende kopi.
I bund og grund er de lige så nyskabende som Daze og andre Aqua-kloner, bare
i en anden genre. Men det er trods alt en fin lille plade, de har spyttet
ud.

/Nikolaj

Fra : AJC

Dato : 12-02-02 20:30

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message

> [...]
bare
> i en anden genre. Men det er trods alt en fin lille plade, de har spyttet

Nyskabende er sjældent lig med kvalitet!

Mvh
AJC (som stadig ikke har haft tid til at høre mere end et par numre fra
CD'en)

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-02-02 22:05

"AJC" <benny@abba.se> wrote in message
> Nyskabende er sjældent lig med kvalitet!

________

SV: Ergo er Danktop kvalitet.

Sorry... kunne ikke dy mig

For at blive lidt seriøs: Nej, nyskabende og kvalitet går ikke nødvendigvis
hånd i hånd, men jeg vil ærligt talt foretrække halvgod nyskabende musik
(original) frem for en god kopi

/Nikolaj

Fra : AJC

Dato : 13-02-02 00:12

> SV: Ergo er Danktop kvalitet.

Der er ihvertfald een i denne gruppe som kan skrive under på det!.
Ingen navne nævnt!

Mvh
AJC.