Hejsa NG.
Fra : A G

Dato : 11-02-02 04:31

Hejsa Ng. Jeg har fulgt denne NG gennem et par år. (2-3 stykker) Så jeg
vil lige sige hej, og og sige The Big Brother is watching you (Aka A G)

Jeg er en fyr på de 23 år. Mere eller mindre genert (Nok mere da jeg ikke
har taget mig sammen til at skrive før) og en lidt usikker, der syntes
dette er en alle tiders NG. Jeg har ihvertfald altid vendt tilbage, for
at læse og prøve at lure nogne triks af. (Typical guy right?)

Nå til sagen.
Sagen er den at jeg syntes jeg har noget at sige, til nogne poster. Jeg
mener nogne siger noget rigtigt og andre siger noget forkert. Det har jeg
ment i lang tid. Men så er siturationen den at, så vidt jeg ved, taler de
fleste personer herinde af erfaring. Det jeg har at sige min mening om
tingene.

Og til det store afsløring. Jeg er jomfru. (Ja en fyr på 23 der ikke kan
score. Nu har i set det med.) Har jeg så enlig noget af, værdi at sige?

Hvis jeg selv skulde svare.

Ja i stor grad. Fordi jeg ikke slev har mærket det på min egen krop,
betyder det ikke, jeg ikke ved hvordan jeg ønsker det. Det betyder heller
ikke at jeg ingenting ved om seksualitet. (stavet rigtigt?) Og med fare
for at stå på et meget tynt prat. Er det ikke det i andre vudere ud fra?

Har jeg lige svaret på mit eget såørgesmåL?

A G

Ps. på tros af min mere eller mindre "humor" er min post ment alvorligt.
Pps læk mærke til den nydelige komma føring.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-02-02 21:57

11 Feb 2002 03:30:57 GMT -> A G <no@real.mail>

Hej A G,

>Hejsa Ng. Jeg har fulgt denne NG gennem et par år. (2-3 stykker) Så jeg
>vil lige sige hej, og og sige The Big Brother is watching you (Aka A G)

Fint nok - velkommen, hvis "han" også har planer om at fortsat skrive
noget...

>Og til det store afsløring. Jeg er jomfru. (Ja en fyr på 23 der ikke kan
>score. Nu har i set det med.) Har jeg så enlig noget af, værdi at sige?

Åh, herregud - det er bestemt set før. Jeg kender fyre der i al
hemmelighed har forklaret mig at de var 31 før de første gang dyrkede
sex med en sød pige, og én af mine bedste venner er 26, og han er stadig
jomfru.

Selv ventede jeg vist til jeg var en 13-14 år, men jeg var et
sexhungrende lille bæst og det er min undskyldning

>Har jeg lige svaret på mit eget såørgesmåL?

Næh, selvfølgelig har du noget at biddrage med - hvis du har en holdning
til sex, en tanke om det og om kærligheden og du ellers ikke er for
snæversynet, jamen så har du da i den grad også noget at biddrage med...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ganymedes

Dato : 16-02-02 21:51

Hejsa Gruppe,

Jeg har ligesom "A G" læst med i gruppen i nogen tid - dog langt fra alle
tråde - og tænkte, at dette var en god lejlighed til at "springe ud".

Jeg beklager, at indlægget er placeret forkert i trådningen, men min
newsserver har ikke A G's oprindelige indlæg, som jeg derfor har måttet
indsætte fra Google. Håber det går.

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev:
>11 Feb 2002 03:30:57 GMT -> A G <no@real.mail>

Jeg blev rimeligt overrasket over dette indlæg. Det ovenforstående kunne
næsten være skrevet af mig selv - det er begrænset, hvor mange "tricks" har
har luret af, men ellers :)

Også her er der sammenfald. Jeg har endnu ikke haft held med at score -
sikkert på grund af, at jeg er for genert/bange for at prøve. Dertil kommer,
at jeg for et par år siden sprang ud som bøsse og at antallet af potentielle
partnere derfor er noget mindre end ellers. Hvis man så bare kunne påstå at
have en højere grund til at leve i cølibat....

> [...]
>hemmelighed har forklaret mig at de var 31 før de første gang dyrkede
>sex med en sød pige, og én af mine bedste venner er 26, og han er stadig

Hvordan håndterer han det? Jeg har det undertiden rimeligt svært med det,
men forsøger ikke at lade mig gå på af det. Det er på et eller andet plan
umanerligt frustrerende og det kan være svært at bevare håbet om, at man en
dag finder én, man kan sammen med.

/Ganymedes

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-02-02 22:36

Sat, 16 Feb 2002 21:50:37 +0100 -> "Ganymedes" <ganymedes@mailme.dk>

Hej Ganymedes,

Velkommen forresten - det er rart at se nye ansigter, især hvis de lover
at blive blot lidt aktive

> [...]
>partnere derfor er noget mindre end ellers. Hvis man så bare kunne påstå at
>have en højere grund til at leve i cølibat....

Jamen, du må først gøre op med dig selv hvad det er du vil opnå med at
"score"? Ønsker du 1) at møde andre bøsser, 2) finde en sød kærreste,
eller 3) at prøve hvordan sex er...

Selvfølgelig er det svært at finde en sød kæreste, men sådan er det for
alle mennesker - vi mennesker har så utroligt mange ting der skal være
opfyldt for klokkerne ringer, så en yderlig frasortering til 1/10 er
sværer, men i forvejen svært

Hvis du skal ud og opleve sex, og det godt må være tilfældig sex - er
det som bøsse langt nemmere end det er som hetero; vi har massere af
steder hvor bøsser mødes for klar, kontant og anonym sex - der er ingen
forventning til at man først taler sammen, eller bagefter, da sex er det
primære formål.

Den slags er dog indenlunde en løsning på længere sigt, men har man brug
for at få "løbet hornene af sig", er det en forbandet god løsning, hvis
man først gør sig det klart, at man 1) kun søger sex (ikke kærlighed)
og, 2) kun dyrker sikker sex (naturligvis).

Men hvad søger du lige nu, hvad søger du om 2 år, om 5 år, om 10 år?

>Hvordan håndterer han det? Jeg har det undertiden rimeligt svært med det,
>men forsøger ikke at lade mig gå på af det.

Han gør det samme (han er forresten hetero) - han lader det gå ham lidt
på, men der er ikke rigtigt noget at gøre hvis man søger en sød kæreste,
og ikke er god til at slappe af og være sig selv når der er
"kærestepotentiale" i nærheden

>Det er på et eller andet plan umanerligt frustrerende og det kan være svært
>at bevare håbet om, at man en dag finder én, man kan sammen med.

Ja, for pokker - jeg må indrømme at jeg indtil jeg blev 28 oplevede en
forbandet mængde tilfældig sex, men havde kun et par halvkæresteforhold
der ikke rigtigt var noget. Året forinden kom vi til at snakke, nogle
måneder senere mødtes vi, nogle måneder senere flyttede han ind, nogle
måneder senere blev vi forlovet og holdt en kæmpe fest for hele
famillien.

Her 9 år efter vi mødtes først gang er kærligheden og forelskelsen
stadig på sit højeste, så vi er meget lykkelige - men det var sgu' også
tiden værd at vente på )

Så - hvad kan jeg sige udover, "held & lykke"?

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Ganymedes

Dato : 16-02-02 23:57

Hej René,

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote:
>Sat, 16 Feb 2002 21:50:37 +0100 -> "Ganymedes" <ganymedes@mailme.dk>

>Velkommen forresten - det er rart at se nye ansigter, især hvis de lover
>at blive blot lidt aktive

Jeg skal forsøge :) Som også "A G" skrev, så er der en del emner som jeg vil
gøre mig godt ved ikke at udtale mig om, når jeg nu ikke har nogen erfaring
på de områder.

>Jamen, du må først gøre op med dig selv hvad det er du vil opnå med at
>"score"? Ønsker du 1) at møde andre bøsser, 2) finde en sød kærreste,
>eller 3) at prøve hvordan sex er...

Alle tre, helst :)

Jeg har været udsprunget i to år, men kender praktisk talt ingen bøsser i
"real life". Jeg har forsøgt mig med at komme i forskellige LBL's
ungdomsgruppeting og på Pan et par gange, men som sagt er jeg rimelig
genert, ligner ikke lige en fotomodel og i det hele taget lidt af en nørd.
Ikke noget voldsomt godt udgangspunkt.

> [...]
>steder hvor bøsser mødes for klar, kontant og anonym sex - der er ingen
>forventning til at man først taler sammen, eller bagefter, da sex er det

Hmm.... men det kræver vel, at man finder én, der har lyst til at have sex
med én? Indtil videre har dét vist sig at være overraskende problematisk...

> [...]
>man først gør sig det klart, at man 1) kun søger sex (ikke kærlighed)
>og, 2) kun dyrker sikker sex (naturligvis).

Well.... jeg søger jo i princippet både sex og kærlighed, men én af de to er
da bedre end slet ingenting.

>Ja, for pokker - jeg må indrømme at jeg indtil jeg blev 28 oplevede en
>forbandet mængde tilfældig sex, men havde kun et par halvkæresteforhold
>der ikke rigtigt var noget.

Det ville ikke gøre mig så meget... tilfældig sex er helt ok, men jeg har
forbandet svært ved at se mig selv have samleje med en person, jeg ikke
havde en vis gensidig forståelse og sympati med. Primært fordi jeg ellers
ville være for nervøs og usikker på mig selv.

>Her 9 år efter vi mødtes først gang er kærligheden og forelskelsen
>stadig på sit højeste, så vi er meget lykkelige - men det var sgu' også
>tiden værd at vente på )

Jeg har bemærket dine indlæg og har også læst din hjemmeside med stor glæde.
Det er betryggende at vide, at det kan lykkes. Men jeg kan også forstå på
dine indlæg, at du ikke just havde problemer med at få sex allerede i
folkeskolen.

>Så - hvad kan jeg sige udover, "held & lykke"?

Tak :)

/Ganymedes

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 17-02-02 11:54

"Ganymedes" <ganymedes@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
problematisk...
> Well.... jeg søger jo i princippet både sex og kærlighed, men én

Som jeg læser det, er I flere der har problemer med at være genert
og skabe kontakt til andre mennesker. Dette kan der gøres noget
ved. Jeg arbejder med Visualiseringer og kan hjælpe jer med et
redskab ( gratis) - som i selv skal bruge ca 15 min på dagligt.
Mange har allerede fået hjælp ad den vej. Har du mod på at ændre
dit liv, så mail mig direkte og forklar lidt mere om dit
specifikke problem så laver jeg en personligt til dig.

> [...]
> havde en vis gensidig forståelse og sympati med. Primært fordi
jeg ellers
> ville være for nervøs og usikker på mig selv.

Ønsker også "held & lykke"
J¤mfruen) Healer m.m.

Fra : EH

Dato : 24-02-02 18:03

"Jomfruen\)" <jomfru_d@worldonline.dk> wrote in message news:<XXLb8.13754$5L3.592902@news010.worldonline.dk>...

> [...]
> dit liv, så mail mig direkte og forklar lidt mere om dit
> specifikke problem så laver jeg en personligt til dig.

Kan du fortælle lidt mere om hvad den slags "redskaber" går ud på? Og
hvordan det virker?

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 24-02-02 21:36

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
dagligt.

> Kan du fortælle lidt mere om hvad den slags "redskaber" går ud

Redskabet er en "opskrift" ( vejledning)på en visualisering, og en
visualisering er en måde at ændre sine tankemønstre på. Man
spiller en film for sit indre øje og er selv medaktør. Det bruges
bl.a. i smertelindring og kræftbehandling ( i det offentlige
regi).

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 24-02-02 22:17

On Sun, 24 Feb 2002 21:36:07 +0100, "J¤mfruen\)"

> [...]
>spiller en film for sit indre øje og er selv medaktør. Det bruges
>bl.a. i smertelindring og kræftbehandling ( i det offentlige

jeg har prøvet det og det virker og det er godt meeeen det slår nu
ikke en cooktail i mellem valium morfin kaffe og tobak og video film:)
KH
Bo

fut :dk.snak.snik

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 17-02-02 16:08

Sat, 16 Feb 2002 23:57:26 +0100 -> "Ganymedes" <ganymedes@mailme.dk>

Hej Ganymedes,

>Jeg skal forsøge :) Som også "A G" skrev, så er der en del emner som jeg vil
>gøre mig godt ved ikke at udtale mig om, når jeg nu ikke har nogen erfaring
>på de områder.

Præcist, og fordi jeg kun har dyrket sex med en kvinde én gang, skal da
heller ikke afholde mig fra at have en holdning til kvinders seksualitet

>Jeg har været udsprunget i to år, men kender praktisk talt ingen bøsser i
>"real life".

Det kan også godt være lidt svært, især hvis man ikke er en del af det
"store københavnske dansebøssemilieau" - groft overdrevet, naturligvis.

Vi, der bor i nordsjælland og heller ikke går meget i byen eller kommer
på bøssestederne, vi kender heller ikke så mange bøsser, og de fleste af
dem kender vi fordi vi (min kæreste og jeg) er aktive i en forening for
nogle specille seksuelle preferencer (han er infantilist, læs evt. mere
http://www.bledreng.dk/article/articleview/37/1/2/)

> [...]
>ungdomsgruppeting og på Pan et par gange, men som sagt er jeg rimelig
>genert, ligner ikke lige en fotomodel og i det hele taget lidt af en nørd.

Nej, nok ikke - men du må koncentrere dig om at lære mennesker at kende
mere generelt, og da ca. 10% af vi mennesker er homoseksuelle, burde du
havde mulighed for at lære nogle andre bøsser at kende.

Får du etableret den slags venskaber, møder du så også de bøsser som de
bøsser kender etc. etc., og derved får du mulighed for at lære nogle
flere bøsser at kende - men husk på at stadig have plads til søde
heteroer i din venskabskreds.

Men dyrk dine fritidsinteresser, kom til at lære nogle flere mennesker
at kende - vær åben omkring din egen seksualitet, og være også åben
overfor andres, så du har mulighed for at møde andre emnnesker med de
samme interesser som dig, også bøsser.

>Hmm.... men det kræver vel, at man finder én, der har lyst til at have sex
>med én? Indtil videre har dét vist sig at være overraskende problematisk...

Det kommer HELT an på hvor man går, og hvilke krav man selv sætter. Hvis
man går på f.eks. Pan i København, for at score, er det desværre
rimeligt vigtigt at man se smart ud og forstår at føre sig lidt frem -
det milieau er ikke primært baseret på at lære menneskers indre værdier
at kende, det er et sted der er mere overfladisk, men sjovt.

Hvis du vil lære mennesker at kende og deres indre værdier, er det bedst
at komme til at lære dem at kende på en måde hvor det ikke er det ydre
der tæller som det primære - f.eks. her i nyhedsgruppen er da et godt
sted, hvor jeg har lært en masse mennesker at kende på en god måde. En
anden måde har jeg allerede beskrevet.

Hvis du er ude og søge tilfældig god sex, findes der også massere af
muligheder; som bøsser har vi stedet at mødes hvor ingen er særligt
interesseret i at snakke, score, flirte etc. først - formålet er
tilfældig, god saftig sex

Hvis man er sikker på at det er det man ønsker at opleve, er der flere
gode steder i storbyerne, primært bøssesaunaer, bøssepornobiografer og
den slags; det er også lidt mere "farlige" udendørsaktiviteter, men det
tror jeg ikke jeg vil anbefale.

>Well.... jeg søger jo i princippet både sex og kærlighed, men én af de to er
>da bedre end slet ingenting.

Personligt tror jeg også på at det er bedst at have oplevet (massere af)
sex før man giver sig i lag med kærligheden - hvis begge dele er nye på
en gang, kan de måske godt blive lidt "rodet... (synes jeg).

> [...]
>havde en vis gensidig forståelse og sympati med. Primært fordi jeg ellers
>ville være for nervøs og usikker på mig selv.

Ja, det kan så være problemet, eller måske ikke - jeg kender dig jo ikke
godt nok til at rådgive dig her, men jeg hjælper dig gerne.

> [...]
>Det er betryggende at vide, at det kan lykkes. Men jeg kan også forstå på
>dine indlæg, at du ikke just havde problemer med at få sex allerede i

Tjaeh, jeg kan ikke tage æren alene - en del af mine klassekammerater
var lige så liderlige som jeg selv var, så i 1 ud af 3 tilfælde, var det
da dem der tog initiativet

Bottom line: Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig hvis jeg kan, også gerne
pr. e-mail - med let skjult stolthed i stemmen kan jeg da sige at have
hjulpet en del bøsser der er falder over mine skriverier hé

René
www.rene.hjorth.com

Fra : A G

Dato : 24-02-02 04:16

"Ganymedes" <ganymedes@mailme.dk> wrote in

> Jeg blev rimeligt overrasket over dette indlæg. Det ovenforstående
> kunne næsten være skrevet af mig selv - det er begrænset, hvor mange
> "tricks" har har luret af, men ellers :)

Det blev jeg også da jeg så mit indlæfg dagen efter. Skammede mig over at
jeg havde skrevet noget. Men jeg er nu glad for at det også fik andre ud af
busken.

> [...]
> af potentielle partnere derfor er noget mindre end ellers. Hvis man så
> bare kunne påstå at have en højere grund til at leve i cølibat....

Det var dog utroligt. Er det min skjulte tvilling? Jeg har prøvet at være
bøsse i et års tid.

> [...]
> andet plan umanerligt frustrerende og det kan være svært at bevare
> håbet om, at man en dag finder én, man kan sammen med.

Jeg ser det på denne måde. Hvad man ikke har prøvet, kan man ikke savne
Måske er det den forkerte instilling. Men jeg skammer mig ikke, eller går
hen og bliver ireteret over det. Jeg har det fint med at være jomfru.
Jorden går ikke under imorgen. Der der massere af tid endnu.

A G

Som er blevet ædru igen.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-02-02 08:23

"A G" <no@real.mail> skrev i en meddelelse

Hej A G

<Snip>
> Det var dog utroligt. Er det min skjulte tvilling? Jeg har prøvet at være
> bøsse i et års tid.
<Snip>
> Jeg har det fint med at være jomfru.

Forklar lige hvordan de to ovennævnte hænger sammen?

Hvis du har/er praktiserende bøsse, hvordan kan du så være jomfru?

Lars

Fra : Sking \(Crash Overri~

Dato : 24-02-02 10:29

> <Snip>
> <Snip>
>
> Forklar lige hvordan de to ovennævnte hænger sammen?
>
> Hvis du har/er praktiserende bøsse, hvordan kan du så være jomfru?

Ehm, jeg betegnede mig da også som Hetero, inden jeg havde min seksuelle
debut (med en kvinde)

At være homoseksuel er meget andet end at ta folk i prutten - det handler
også om hvilket køn man forelsker sig i, med mere.

Fra : Ganymedes

Dato : 24-02-02 23:15

Hej igen "A G",

"A G" <no@real.mail> wrote:

>Det blev jeg også da jeg så mit indlæfg dagen efter. Skammede mig over at
>jeg havde skrevet noget. Men jeg er nu glad for at det også fik andre ud af
>busken.

Hvorfor skammede du dig da? Det synes jeg ikke, der er nogen grund til.

>Det var dog utroligt. Er det min skjulte tvilling? Jeg har prøvet at være
>bøsse i et års tid.

Det kunne næsten lyde sådan. Der er dog den forskel, at jeg har været bøsse
i hvert fald siden folkeskolen. Men det overrasker mig, at du skriver, at du
har prøvet det "et års tid". Holdt du op med at have lyst til fyre eller
hvordan?

>Jeg ser det på denne måde. Hvad man ikke har prøvet, kan man ikke savne

Hmm... Man kan i hvert fald længes efter det. De amerikanske slaver længedes
ganske sikkert efter frihed, selv om de var født i fangenskab.

>Måske er det den forkerte instilling. Men jeg skammer mig ikke, eller går
>hen og bliver ireteret over det. Jeg har det fint med at være jomfru.
>Jorden går ikke under imorgen. Der der massere af tid endnu.

Det glæder mig, at du kan se det så positivt. Jeg har desværre ikke så nemt
ved det. Tanken om at skulle leve livet alene, uden dén menneskelige varme,
skræmmer mig afsindigt meget - jeg tør end ikke tænke den til ende. At sidde
om 40 år som en bitter gammel mand og hade livet og savle over unge fyre i
parken i smertefuld forvisning om alt det, jeg ikke fik prøvet. Nej... det
ville jeg ikke kunne bære. Det er derfor, jeg skriver disse indlæg.

/Ganymedes

Fra : EH

Dato : 25-02-02 15:59

"Ganymedes" <ganymedes@mailme.dk> wrote in message news:<3c79628b$1_4@news.1usenet.com>...
> Hej igen "A G",

> Hvorfor skammede du dig da? Det synes jeg ikke, der er nogen grund til.

Det er jo sådan at den slags skal læres rimeligt hurtigt, ellers
bliver det pinligt. Og jo senere, jo mere pinligt bliver det. Hvis man
ikke har en hvis erfaring inden visse alders trin så er man ikke en
'rigtig' mand, og det er jo pinligt.
Sådan er det ihvertefald for mange heteroseksuelle, jeg ved ikke om
det er anderledes for homoseksuelle.

--
(Bo, jeg har sendt dig en email)

Fra : A G

Dato : 27-02-02 00:23

"Ganymedes" <ganymedes@mailme.dk> wrote in

> Hej igen "A G",

Hej hej Ganymedes

> Hvorfor skammede du dig da? Det synes jeg ikke, der er nogen grund
> til.

Generthed du. Generhed.
Den har kostet mig dyrt.

> [...]
> bøsse i hvert fald siden folkeskolen. Men det overrasker mig, at du
> skriver, at du har prøvet det "et års tid". Holdt du op med at have

Det var sådan set mest for, hvordan skal man sige det. Prøve noget andet,
en lure en porno film, og hvad dermed tilhøre

Jeg syntes det var uretfærdigt. Jeg var ikke forelsket eller noget lign.
Det fant jeg ud af at der var hos ham. så jeg afbrød forholdet.

Citat: Med store krafter ligger også et stort ansvar.

Jeg tror, jeg er til bække køn. Men så igen, jeg har ikke prøvet det der
med piger.

> Hmm... Man kan i hvert fald længes efter det. De amerikanske slaver
> længedes ganske sikkert efter frihed, selv om de var født i
> fangenskab.

Jepz. Det sker da at trangen kommer over os.

Jeg husker gangske tydeligt, da en pige, flirtede med mig. Da det steg til
den næste level, satte jeg mig ned sammen med hende, og sagde at jeg
elskede hende. Men som en ven. Jeg viste det kun blev til noget en gangs
haløjsa, fordi hun ikke bor i danmark. Der er da somme tider jeg tænker,
hvoffor sprang jeg ikke bare ud i det. Men så tænker jeg, ville det være
DET vær!

> [...]
> alt det, jeg ikke fik prøvet. Nej... det ville jeg ikke kunne bære.
> Det er derfor, jeg skriver disse indlæg.

Jeg kender faktisk en der er over de 60. Han er ikke bitter, eller
nogetsomhelst. han er faktisk ligesom en fyr i puberteten på sterioder

Jeg ved der er en derude det sted. Problemstillingen er bare i at finde
personen.

A G

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 25-02-02 21:22

[A G | 24 Feb 2002 03:15:40 GMT]

>Det blev jeg også da jeg så mit indlæg dagen efter. Skammede mig over at
>jeg havde skrevet noget. Men jeg er nu glad for at det også fik andre ud af
>busken.

Jeg er da glad for at du åbenbart ikke var ærug nok til ikke at skrive
brevet (læs: var fuld nok til at skrive det

Altså da jeg var helt ung og på vej ud af skabet (da jeg var 14),
savnede jeg i den grad andre bøsser at snakke med, men var så heldig at
møde en sjat af dem/os da jeg blev 16, og det gjorde det hele noget
nemmere.

>Men jeg skammer mig ikke, eller går
>hen og bliver ireteret over det. Jeg har det fint med at være jomfru.
>Jorden går ikke under imorgen. Der der massere af tid endnu.

Præcist! Og det gælder for alle; homoer som heteroer.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Henning

Dato : 14-02-02 13:49

> Hejsa Ng. Jeg har fulgt denne NG gennem et par år. (2-3 stykker) Så jeg
> vil lige sige hej, og og sige The Big Brother is watching you (Aka A G)

Hej A G
Velkommen
Tjah, da du jo har fulgt med i et par år, kender du jo mine svar,
som du så er velkommen til at bruge

MVH
Henning

Hvad skal jeg ellers sige? Jeg er ikke i stand til at score damer,
så hvis de (damerne) ikke var så villige til at score mig, så ville
jeg i en alder af 56 stadig have været jomfru

Fra : EH

Dato : 24-02-02 18:53

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3c6bb24e$0$254$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Hvad skal jeg ellers sige? Jeg er ikke i stand til at score damer,
> så hvis de (damerne) ikke var så villige til at score mig, så ville
> jeg i en alder af 56 stadig have været jomfru

Der var du jo så heldig. Men det forudsætter jo at 1. Der er nogen som
gider score en. Og 2. At man kan holde den person ud som vil score en?

Fra : Henning

Dato : 25-02-02 13:54

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

> Der var du jo så heldig. Men det forudsætter jo at 1. Der er nogen som
> gider score en. Og 2. At man kan holde den person ud som vil score en?

Jeg springer lige 50 sider over i en ungdomsoplevelse og går frem til
det første kys:
Der stod vi så, og jeg opdagede til min gru, at hun var forelsket i mig
og nu desperat håbede på, at jeg ville tage hende i mine arme og kysse
hende, hvordan helvede skulle jeg slippe væk fra denne lille, fede,
menses-bumse befængte kvinde, uden at såre hende, og så var hun
oven i købet 1½ år ældre end jeg, jeg var panikslagen!! For at vinde tid,
foreslog jeg vi kunne gå lidt længere hen af vejen, hun med nærmest
jubel i sit indre, holdende mig i hånden, jeg kunne ikke finde på en
måde at slippe væk på og i panisk desperation, fik jeg det mingeleret
sådan at vi uundgåeligt skulle kysse. Hun spredte armene ud til siden
og med et idiotisk, jublende, forventningsfuldt ansigtsudtryk, kastede
hun sig ind til mig, som et Herkules-transportfly der styrtdykker,
vores munde klaskede mod hinanden, så vores tænder slog sammen
med et højlydt klik og en flis blev slået af min ene fortand, der stod vi så
i et langt øjeblik og gloede hinanden ind i øjnene, hun blev skiftevis
lig-bleg og blod rød i hovedet, langsomt så jeg et udtryk af skuffelse
og fortvivlelse bredte sig i hendes ansigt og langsomt, med et par tårer
trillende ned af hendes kinder, trådte hun væk fra mig, I Guder, hvor
havde jeg ondt af hende.
" Nej!!! Fandeme Nej!!" for det gennem hovedet på mig " sådan skal
hendes livs første kys og forelskelse ikke ende!!"
Jeg rakte hende min hånd og smilede skævt til hende og sagde "kom"
og så gik vi langsomt videre, nu tavse, Vi kom forbi et nonnekloster,
og jeg fandt på at fortælle en anekdote om katolikkers tilbedelse
af Jomfru Maria og snart efter havde vi en tvangsfri samtale i gang om
religion.
Jeg standsede og spurgte om vi skulle prøve igen, hun tøvede og bed
sig i læben, tydeligt usikker og bange, men nikkede så, langsomt tog
jeg hende i mine arme og begyndte blidt at kysse hende, lokkede hende
til at lade vores tunger lege med hinanden, pludselig kom et dybt suk
fra hendes indre og et udtryk af sødmefuldhed, bredte sig over hendes
ansigt, Jeg blev i det øjeblik smask hamrende forelsket i hende og
vi slap ikke hinandens læber de næste 3 timer, stående kl. 2 om
natten på et fortov i Bistrup *G*
Vi var kærester i ca et år, jeg var 16½ hun 18 år og et eller andet
sted i mit "hjerte" elsker jeg hende stadig!

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det , men for mig er det
altid endt med, at den givne pige, der har tilkendegivet sin forelskelse
i, eller kærlighed til mig, også har rummet kvaliteter, jeg, når jeg
opdagede
dem, forelskede mig i dem, undrende mig over, at jeg ikke før havde
set disse hos den pågældende kvinde, mine forelskelser er næsten
altid grundet i kvinders udseende/typer, ikke i deres indre kvaliteter!
Så det er vist meget godt, at de jeg forelsker mig i, ikke er interesseret
i at lære mig at kende *G*

Jeg har lært at stole på, at de kvinder, der som feks. min ungdoms
elskede og min nuværende kone, ved, måske intuitativt, hvilke
ting jeg reelt kan og vil elske hos en kvinde.

Det kan i virkeligheden ikke forklares, som jeg sagde til min søn,
"får du ikke hende du forelsker dig hovedkulds i, så vær åben
for de piger, der viser dig interesse, måske er DE netop hvad
du i virkeligheden har brug for"

For at tingene skal fungerer, må man droppe alle forudfattede
forestillinger og forbehold og gå ind i verdenen med et åbent,
nysgerrigt sind, ikke stille betingelser på forhånd, men lade
tingene ske og udvikle sig.

Nogen der gider score en? Det er der næsten altid, men
sandsynligvis ikke den man ønsker/håber på vil gøre det!

Jeg begår mig ikke ret godt i større forsamlinger, der falder
jeg igennem, for jeg har det ikke særlig rart på diskoteker
eller andre "mødesteder" Men, på 2 mands hånd, er jeg
suveræn *G* Så er jeg selvsikker, uforbeholden, parat
til at åbne op for selv mine hemmeligste følelser og dele
dem med de kvinder jeg kommer i nærheden af, jeg er
aldrig bange for at vise min empati over for andre
mennesker, jeg har ingen væsentlige fordomme eller
forudfattede meninger, jeg kan skifte mening, hvis jeg
pressenteres for et fornuftigt argument, dvs. jeg er ikke
rigid i min tankegang, men åben og nysgerrigt søgende.
Jeg lader ingen trampe på mig, men tramper heller ikke
på andre, jeg undgår så vidt mulig konflikter, men flygter
ikke fra konfrontationer, om det så resulterer i at alt
serviset bliver smadret, så flygter jeg ikke *G*

Jeg ved med mig selv, at min empatiske evner klarer de
fleste konflikter på en god og rationel måde, jeg kan i
de situationer rumme mine medmenneskers følelser og
derfra få parforholdet til at blomster.
For at du ligesom kan få en fornemmelse af hvad jeg mener
med dette, kunne du læse en bog der heder " Følelsernes
intelligens"

MVH
Henning