Fand'me skuffet over jer!!!!
Fra : Jesper Winding

Dato : 10-02-02 23:24

Hva'fanden er hele idéen med at være med i en nyhedsgruppe om film - NÅR DER
FOR F..... IKKE ER NOGEN DER SAGDE TIL AT DER KOM THE CRYING GAME PÅ DR2 I
AFTEN!!!! dårligt, hulk, snøft BWUAAA..... og nu fik jeg den ikke at se,
snøft.....

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : izeqb

Dato : 11-02-02 00:34

On Sun, 10 Feb 2002 23:23:39 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw@privat.dk> wrote:

> [...]
>AFTEN!!!! dårligt, hulk, snøft BWUAAA..... og nu fik jeg den ikke at se,

det er dem ovre i news:dk.medier.tv du skal skælde ud. Hvis du vel og
mærke abbonerer på den gruppe.

For at du ikke skal græde dig halvt ihjel i fremtiden kan jeg anbefale
denneher site: http://tv.tv2.dk

Fra : Mogens

Dato : 11-02-02 00:42

<jesperw@privat.dk> wrote:

> [...]
>AFTEN!!!! dårligt, hulk, snøft BWUAAA..... og nu fik jeg den ikke at se,

Måske fordi dette er en film gruppe og ikke en TV gruppe

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-02-02 08:55

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> wrote in message
> [...]
> AFTEN!!!! dårligt, hulk, snøft BWUAAA..... og nu fik jeg den ikke at se,

Du gik ikke glip af noget.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 11-02-02 12:25

> Fra: "Per Kristensen" <pzk@crayon.dk>
Snip

> "Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> wrote in message
> DER

> Du gik ikke glip af noget.

Sådan som jeg forstår dig Jesper, er det sådan lidt for sjov, og så udtryk
for at du egentlig gerne ville have set denne film, måske fordi du havde
hørt om den.
Men jeg holder nu heller ikke øje med hvad der kommer af film for derefter
at annoncere dem, et sådant ønske, hvis det altså er seriøst, skal vist
flyttes et andet sted hen.
Og så aligevel, hvis nogel gerne vil anbefale film for evt at diskutere dem
her bagefter er det vel OK?, også selv om film skal ses i biografen.
Men at give udtryk for følelser her, er efter min mening ok, også når man
bliver skuffet.
Håber du får set den en dag, der er bestemt god grund til det, og så kan du
jo altid diskutere den med Per til den tid.
Men at sige til nogen at de ikke går glip af noget i denne situation åbner
jo ikke ligefrem op for en dialog om film, det er en kendsgerning at denne
film tog røven på folk da den kom og at den fik fremragende anmeldelser.

Hilsen Kevin

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-02-02 13:15

Jah øhh - altså, nu har jeg jo fået sovet og såd'n .-) Men selvfølgelig
skulle det tages som halvsjov - det er jo en fed film (som jeg i øvrigt har
set et utal af gange) og det undrede mig lidt - og ærgerede mig lidt, at der
tilsyneladende altid bliver gjort opmærksom på ældre klassikere som Citizen
Kane, 7 Samurai osv. men når det drejer sig om mere nutidige perler som her,
ja så skriver vi ikke noget fordi man måske er bange for at fejlposte -
altså nu er jeg en af dem der mener at ikke alle store film er fra før 1970.
og at dk.kultur.film netop er forummet for film og ikke som nogen mener jeg
burde have postet i tv, så derfor havde jeg gerne set et heads up ved denne
film! det var såmænd det i al mindelighed.

-=JESPER=-

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-02-02 12:34

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Du gik ikke glip af noget.

Jo. En fantastisk film.

Thomas

Fra : Jonas Nielsen

Dato : 11-02-02 17:31

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> writes:

> [...]
> NÅR DER FOR F..... IKKE ER NOGEN DER SAGDE TIL AT DER KOM THE CRYING
> GAME PÅ DR2 I AFTEN!!!! dårligt, hulk, snøft BWUAAA..... og nu fik

Jeg vil anbefale dig at abonnere på jubii's ugentlige nyhedsbrev om
film og tv. De har en oversigt over hvilke kvalitetsfilm der kommer i
ugens løb. Det hænder selvfølgelig at de overser en, men her er
f.eks. oversigten for denne uge.

Fredag: Vi Er Din Far. TvDanmark 2. Kl. 20.00. Ok, det er ikke den
morsomste film, men den er da ny, og så kan man få set den uden at
betale for det. Jeg vil dog godt lige bemærke TvDanmarks utrolige
stil. Når de har fået noget nyt på programmet, skal der naturligvis
drives rovdrift på det, og de sender filmen en gang til inden for
samme uge. Jeg begynder at tro at min forestilling om, at deres
programflade er en stor båndsløjfe, hvor alt automatisk bliver
gentaget, er tættere på virkeligheden, end jeg frygtede.

Roxanne - Næsen Er I vejen. TV 3 +. Kl. 20.00. Lige som med Vi Er Din
Far er denne film resultatet af et af de utallige raids, som den
amerikanske filmverden har lavet på Frankrig. Dette er dog en sød og
sjov film, som man da godt kan flade ud til i mangel af bedre.

Lørdag: Pelikan Notatet. DR 1. Kl. 22.00. En la la, thriller, der dog
ligger over det meste andet på denne aften, og derfor sniger sig med
på denne liste.

Søndag: The Crying Game. DR2. Kl. 21.00. Godt nok må vi regne med, at
der ikke er mange, der bliver overrasket over denne film mere. Og det
var jo en af filmens forcer, men det kunne faktisk være meget sjovt at
se den igen, her mange år efter den var ny og spændende.

Mandag: Intet at anbefale.

Tirsdag: Blindt Raseri. TV 3+. Kl. 21.45. Man kan godt være i tvivl,
men jeg vælger altså at se denne film som en parodi på film som Rambo,
Missing In Action osv. Med Rutger Hauer i vanlig stil kan den nok også
godt ses som en almindelig action film, men jeg anbefaler altså, at
man prøver at se den som en parodi.

Onsdag: Lev Og Lad Dø. TV 3. Kl. 21.20. Efterhånden som jeg har set
alle James Bond filmene utallige gange er denne vokset til at være en
af mine favoritter. Jeg ved ikke præcis hvorfor, men det er en af de
få 007 film, jeg bliver hængende i hver gang.

Torsdag: Strictly Ballroom. TV2 Zulu. Kl. 21.30. Baz Luhrmanns danse
film, som viser at dansefilm kan være meget andet end Dirty Dancing,
og den slags teenager pjat.