Monsters Inc.
Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-02-02 00:01

Hejsa,

Ja, helt basalt er dette jo lidt OT, men alligevel ikke...

Jeg har lige været inde og se Monsters Inc. i originaludgaven. Den vises
kl. 21.20 i Imperial og har ingen undertekster, men det er det værd.

Den film er hylende morsom og jeg kan kraftigt anbefale alle her i
gruppen at gå ind og se den!

Folkene hos Pixar har igen overgået alle andre (og sig selv?) og har
fremtryllet en film som appelerer til både børn og voksne.

Selve filmen er super, men forfilmen... ja jeg siger ikke mere. Tag selv
i biffen og se den!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 11-02-02 00:05

"René Frej Nielsen" <rfn@altavista.net> wrote in message

> Selve filmen er super, men forfilmen... ja jeg siger ikke mere. Tag selv
> i biffen og se den!
> Mvh.
> René Frej Nielsen

Hej du! Hvad mener du?! Er luxorlampen erstattet af en iMac hos Pixar eller
hvad? Kom nu med det... Der er nogle, som er bundet på hænder og fødder, og
skal købe Monsters på dvd om et halvt år for at vide hvad du mener... kom
nu...

Poul

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-02-02 08:15

Poul Skovmand Thingholm <poul_skovmand_thingholm@hotmail.com> wrote:

> [...]
> skal købe Monsters på dvd om et halvt år for at vide hvad du mener... kom

Tjek linket som Michael postede...

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-02-02 01:43

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> men forfilmen...

Lidt oplevelsen kan fås her:
<http://www.pixar.com/shorts/ftb/index.html>

> ja jeg siger ikke mere. Tag selv i biffen og se den!

Ikke et dårligt råd!
--
Mvh Michael Tysk-Andersen

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 11-02-02 08:15

> Lidt oplevelsen kan fås her:
> <http://www.pixar.com/shorts/ftb/index.html>

Sørme ja, men der er heldigvis mere i biffen!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-02-02 00:08

> Lidt oplevelsen kan fås her:
> <http://www.pixar.com/shorts/ftb/index.html>

> Ikke et dårligt råd!

Jeg forstår ikke. Den ovennævnte film er da ikke en forfilm til Monsters
Inc. Det er en lille kortfilm ved navn For The Birds. Den er vældigt sød
og godt lavet, men jeg synes, slutningen mangler. Det er da meningen, at
den store fugl skal lande på telefonkablet og trykke det ned, så de små
fugle glider ned mod den store og kommer til at sidde enormt tæt. Jeg
synes bare, at filmen slutter lige i det sekund, hvor den store fugl
lander. Man ser slet ikke kablet blive trykket ned.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-02-02 00:47

Henrik Münster <muenster@esenet.dk> wrote:

> [...]
> synes bare, at filmen slutter lige i det sekund, hvor den store fugl
> lander. Man ser slet ikke kablet blive trykket ned.

Øhhh ja... men på hjemmesiden er det kun et _preview_...

Man er nødt til at gå i biografen og se Monsters Inc. for at kunne se
hele kortfilmen. Den _er_ nemlig forfilm til Monsters Inc.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-02-02 08:26

On Wed, 13 Feb 2002 00:47:07 +0100, rfn@altavista.net
(=?ISO-8859-1?Q?Ren=E9_Frej_Nielsen?=) wrote:

Ahaaa! Det er sådan, det skal forstås. De laver mange sjove småting
hos Pixar. Der er også deres "outtakes". Det er jo en sjov idé i en
tegnefilm/animeret film. Den lille mand fra Geri's Game går også igen
i Toy Story 2. Det er ham, der reparerer Woody.
   Jeg må få slæbt ungerne ind at se Monsters Inc.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-02-02 17:46

> [...]
> i Toy Story 2. Det er ham, der reparerer Woody.
> Jeg må få slæbt ungerne ind at se Monsters Inc.

Helt klart! Vis dem traileren og så behøver du ikke at slæbe dem!

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 12-02-02 02:19

> [...]

> kl. 21.20 i Imperial og har ingen undertekster, men det er det værd.
>
> Den film er hylende morsom og jeg kan kraftigt anbefale alle her i

Jeg synes noget af det bedste er, at Sully's ven hedder Mike Wazowski.

Sig lige det hurtigt ... Microsoftsky ... what? Microsoft er et monster?
Pixar dog!

Mojn, Thomas

--
If your neighbors think you're a detective,
'cause the cops always bring you home ...